სამნიშნა რიცხვების შეკრება კამათლების გამოყენებით
სხვადასხვა გრადუსიანი კუთხეების
აგება ფანქრების გამოყენებით
გაყოფადობის ნიშნები
(ბარათების გამოყენებით)
მათემატიკის გაკვეთილი
კამათლებით თამაში
წუთ-შესვენება
პირველი კლასი
მათემატიკის გაკვეთილზე
![]() |
Добавьте подпись |
![]() |
Добавьте подпись |
![]() |
Добавьте подпись |
![]() |
Добавьте подпись |
![]() |
Добавьте подпись |
![]() |
Добавьте подпись |
![]() |
Добавьте подпись |
![]() |
Добавьте подпись |
გაკვეთილი -- გამოკითხვა როლური თამაში. სათაგური ,,ვაჟა-ფშაველა"
პოეზია
მსოფლიო კითხვის
საჯარო დღე
24 თებერვალი
ტოლერანტობა
მათემატიკა---- ევერესტიდან
კინგსი IV-კლასი
15დეკემბერი
ქართული წაკითხული ტექსტის
გააზრება აბზაცების მიხედვიტ ტექსტის აწყობა
ჯგუფური 16 დეკემბერი 2015 წელი
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
ხელოვნების გაკვეთილი
შეჯიბრი ჯგუფებს შორის ბარათების გამოყენებით
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |




1
კმაყოფილი
ვარ იმით, თუ როგორ ვაფასებ მაღალი დონის სააზროვნო და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების
გამოყენებას ჩემი მოსწავლეების ნამუშევრებში.


არასოდეს ყოველთვის
2
განმავითარებელ
შეფასებას ვიყენებ თემაზე მუშაობის დაწყებამდე, რათა განვსაზღვრო შესაბამისი სასწავლო
პროცედურები (მაგალითად: შევისწავლო ჩემი მოსწავლეების წინარე ცოდნა, რათა განვსაზღვრო,
თუ როგორ გავაგრძელო თემაზე მუშაობა.)


არასოდეს ყოველთვის
3
პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე მოსწავლეებმა უნდა
გაიაზრონ პროექტის მოლოდინები, სასწავლო მიზნები და პროექტის შეფასების კრიტერიუმები.


არასოდეს ყოველთვის
4
პროექტის მისაღწევი
შედეგების გააზრებისთვის ჩემი მოსწავლეები იყენებენ რუბრიკას.
არასოდეს ყოველთვის
5
ჩემი მოსწავლეები
ქმნიან რუბრიკებსა და შეფასების სხვა ფორმებს პროექტის განმავლობაში.


არასოდეს ყოველთვის
6
მოსწავლეებთან
ვაწყობ შეხვედრებს უკუკავშირის მისაღებად, შეფასების გასაზიარებლად, რჩევების შესათავაზებლად.
ვაძლევ დამატებით ინსტრუქციებს და ვპასუხობ
შეკითხვებზე.


არასოდეს ყოველთვის
7
ჩემი მოსწავლეები
აწარმოებენ თვითშეფასებას.

არასოდეს ყოველთვის
8
ჩემი მოსწავლეები
მონაწილეობენ თანატოლთა შეფასებაში.


9
პროექტის განმავლობაში
მოსწავლეებს ვაკეთებინებ დროულ რეფლექსიას, რათა დაფიქრდნენ თავიანთი სწავლის პროცესზე.


არასოდეს ყოველთვის
10
სისტემატურად
ვიყენებ ჩანაწერებს და დაკვირვების ფურცლებს, რათა მონიტორინგი გავუწიოთ ინდივიდუალურ
და ჯგუფურ მუშაობას.

არასოდეს ყოველთვის
11
მოსწავლეები იყენებენ
პროექტის გეგმას, რათა მონიტორინგი გაუკეთონ სწავლის პროცესს და დამოუკიდებელად იმუშაონ.

არასოდეს ყოველთვის
12
შემაჯამებელი
შეფასებიდან მიღებულ ინფორმაციას ვიყენებ მომავალი სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვისთვის.

არასოდეს ყოველთვის
შევადგინოთ დიალოგის ტექსტი
( ვმუშაობთ წვილებში)
ესეც მე ვარ ქეთი ვარდიაშვილის საჩუჩარი
ეს კი მისი მეგობარი ვაკო
20.11.2015წელი
საკლასო სამუშაო
თავისუფალი თემა
გაგავაცანი თავი შენი
2014-2015 სასწავლო წელი
III-კლასი
შებრუნებული საკლასო ოთახი
ქართულში . თემა ,,დათვი და ბელები"
დამკვირვებელი ---დიანა მიქაძე
შებრუნებული საკლასო ოთახი ქართულ ენაში
თემა: ,, მატასი, პიპა და სუსიფუსი"
პოეზიის ხუთი წუთი სხვადასხვა ენაზე
პოეზიის ხუთი წუთი
ჯგუფური მუშაობა მათემატიკაში
მთელი წლის აქტივობები გაკვეთილის მსვლელობის დროს
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
ჩემი ნიჭივრები------------- ევერესტი
III-კლასი
პროექტი
ჩვენი სახლის ბინადრები
,,მე და საზოგადება"
2018-2019 სასწავლო წელი
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
Добавьте подпись |
პოეზიის ხუთი წუთი ანა კალანდაძის ლექსების მიხედვით IV-კლასი
პოეზიის ხუთი წუთი შემოდგომის თემაზე III-კლასი
ტოლერატობა
აქტივობა საშინაო დავალება: ლექსის თარგმნა სხვადასხვა ენაზე
ქართულად---ქეთი ტოტოღაშვილი
მეგრულად------ვაკო იორდანიშვილი
რუსულად-------ვაჟა ლომთათიძე
ინგლისურად-----სალომე სხულუხია
თურქულად-----იუსუფ იშ
პოეზიის ხუთი წუთი ანა კალანდაძის ლექსების მიხედვით IV-კლასი
პოეზიის ხუთი წუთი შემოდგომის თემაზე III-კლასი
https://www.facebook.com/100008783355821/videos/1446097879026310/
ჰოი კუზიანო დედამიწავ!
პოეზიის 5 წუთი
ისტის გამოყენება
Комментариев нет:
Отправить комментарий