გაკვეთილის აქტივობები

                                         2015-2016 სასწავლო წელი                                              IV-კლასი




სამნიშნა რიცხვების  შეკრება  კამათლების  გამოყენებით


              სხვადასხვა  გრადუსიანი  კუთხეების  
                აგება   ფანქრების  გამოყენებით
              
                         გაყოფადობის  ნიშნები


                                        

                                 
                 ჯგუფური  მუშაობა  მათემატიკაში                                
                       (ბარათების  გამოყენებით)































                            მათემატიკის  გაკვეთილი
                            კამათლებით  თამაში



წუთ-შესვენება 

პირველი კლასი

მათემატიკის გაკვეთილზე









Добавьте подпись


Добавьте подпись




Добавьте подпись


Добавьте подпись


Добавьте подпись


Добавьте подпись



Добавьте подпись










Добавьте подпись

















                                            ქართულის  
              გაკვეთილი --      გამოკითხვა                                                               როლური თამაში.                                                                              სათაგური  ,,ვაჟა-ფშაველა"


                                                           პოეზია        
                                                   
                                               
                                           
                                            მსოფლიო კითხვის
                                      საჯარო    დღე
                                    24 თებერვალი

ტოლერანტობა
                                                         
                                                             

                                      მათემატიკა---- ევერესტიდან



                                     კინგსი  IV-კლასი
                                   15დეკემბერი


                 
                        ქართული   წაკითხული  ტექსტის
                      გააზრება  აბზაცების  მიხედვიტ  ტექსტის  აწყობა
                                  ჯგუფური 16  დეკემბერი 2015 წელი























Добавьте подпись










Добавьте подпись








Добавьте подпись








                      ხელოვნების  გაკვეთილი
                              













                                  მათემატიკის  გაკვეთილი
                        შეჯიბრი     ჯგუფებს  შორის                                                         ბარათების  გამოყენებით 


Добавьте подпись




Добавьте подпись


Добавьте подпись


Добавьте подпись


Добавьте подпись



Добавьте подпись


Добавьте подпись


Добавьте подпись






                                                  
გაკვეთილზე გამოყენებული თვითშეფასების რეფლექსია




იმისათვის, რომ მოსწავლეებზე ორიენტირებული მიმდინარე შეფასება დაგეგმოთ, ჩაატარეთ მოკლე განმავითარებელი თვითშეფასება, რაც დაგეხმარებათ როგორც ძლიერი მხარეების შენარჩუნებაში, ასევე სუსტი მხარეების გაუმჯობესებაში, შეფასების გეგმის შედგენის პროცესში. განსაზღვრეთ, ხუთშტრიხიან შკალაზე როგორ შეაფასებდით თქვენს მიმდინარე პრაქტიკას:
1       კმაყოფილი ვარ იმით, თუ როგორ ვაფასებ მაღალი დონის სააზროვნო და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების გამოყენებას ჩემი მოსწავლეების ნამუშევრებში.   
არასოდეს                                                                                                          ყოველთვის
2       განმავითარებელ შეფასებას ვიყენებ თემაზე მუშაობის დაწყებამდე, რათა განვსაზღვრო შესაბამისი სასწავლო პროცედურები (მაგალითად: შევისწავლო ჩემი მოსწავლეების წინარე ცოდნა, რათა განვსაზღვრო, თუ როგორ გავაგრძელო თემაზე მუშაობა.)
არასოდეს                                                                                                          ყოველთვის
3        პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე მოსწავლეებმა უნდა გაიაზრონ პროექტის მოლოდინები, სასწავლო მიზნები და პროექტის შეფასების კრიტერიუმები.
არასოდეს                                                                                                          ყოველთვის
4       პროექტის მისაღწევი შედეგების გააზრებისთვის ჩემი მოსწავლეები იყენებენ რუბრიკას.
არასოდეს                                                                                                          ყოველთვის
5       ჩემი მოსწავლეები ქმნიან რუბრიკებსა და შეფასების სხვა ფორმებს პროექტის განმავლობაში.
არასოდეს                                                                                                          ყოველთვის
6       მოსწავლეებთან ვაწყობ შეხვედრებს უკუკავშირის მისაღებად, შეფასების გასაზიარებლად, რჩევების შესათავაზებლად. ვაძლევ დამატებით ინსტრუქციებს  და ვპასუხობ შეკითხვებზე.
არასოდეს                                                                                                          ყოველთვის
7       ჩემი მოსწავლეები აწარმოებენ თვითშეფასებას.
არასოდეს                                                                                                          ყოველთვის
8       ჩემი მოსწავლეები მონაწილეობენ თანატოლთა შეფასებაში.

9       პროექტის განმავლობაში მოსწავლეებს ვაკეთებინებ დროულ რეფლექსიას, რათა დაფიქრდნენ თავიანთი სწავლის პროცესზე.
არასოდეს                                                                                                          ყოველთვის
10    სისტემატურად ვიყენებ ჩანაწერებს და დაკვირვების ფურცლებს, რათა მონიტორინგი გავუწიოთ ინდივიდუალურ და ჯგუფურ მუშაობას.
არასოდეს                                                                                                          ყოველთვის
11    მოსწავლეები იყენებენ პროექტის გეგმას, რათა მონიტორინგი გაუკეთონ სწავლის პროცესს და დამოუკიდებელად იმუშაონ.
არასოდეს                                                                                                          ყოველთვის
12    შემაჯამებელი შეფასებიდან მიღებულ ინფორმაციას ვიყენებ მომავალი სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვისთვის.
არასოდეს                                                                                                          ყოველთვის




                      






            ქართულის  გაკვეთილები                                                  IV-კალასი

                        შევადგინოთ  დიალოგის  ტექსტი
                            ( ვმუშაობთ  წვილებში)








                    ესეც  მე  ვარ  ქეთი  ვარდიაშვილის  საჩუჩარი





                             ეს  კი მისი  მეგობარი  ვაკო






















                                20.11.2015წელი
                       საკლასო  სამუშაო
                        თავისუფალი  თემა
                        გაგავაცანი  თავი  შენი

















                    2014-2015  სასწავლო  წელი
                             III-კლასი

                                     შებრუნებული  საკლასო  ოთახი
                         ქართულში .  თემა  ,,დათვი  და  ბელები"
                          დამკვირვებელი  ---დიანა  მიქაძე



შებრუნებული  საკლასო  ოთახი  ქართულ ენაში
თემა:  ,,  მატასი,  პიპა და  სუსიფუსი"




პოეზიის ხუთი  წუთი  სხვადასხვა  ენაზე


პოეზიის  ხუთი  წუთი


ჯგუფური   მუშაობა  მათემატიკაში





                  მთელი  წლის  აქტივობები   გაკვეთილის  მსვლელობის  დროს









Добавьте подпись


Добавьте подпись

Добавьте подпись





























Добавьте подпись



Добавьте подпись






Добавьте подпись


Добавьте подпись

Добавьте подпись








Добавьте подпись


Добавьте подпись


Добавьте подпись



Добавьте подпись


Добавьте подпись


Добавьте подпись






Добавьте подпись


Добавьте подпись


Добавьте подпись

                         


                                 ჩემი ნიჭივრები-------------   ევერესტი





      
III-კლასი
პროექტი
ჩვენი სახლის ბინადრები
,,მე და საზოგადება"
2018-2019  სასწავლო წელი
            











































Добавьте подпись



Добавьте подпись


Добавьте подпись

Добавьте подпись


Добавьте подпись





Добавьте подпись


Добавьте подпись


Добавьте подпись


Добавьте подпись



Добавьте подпись


Добавьте подпись

Добавьте подпись

Добавьте подпись

Добавьте подпись

Добавьте подпись














პოეზიის  ხუთი  წუთი  ანა  კალანდაძის ლექსების  მიხედვით  IV-კლასი  


                                    პოეზიის ხუთი წუთი                               შემოდგომის  თემაზე  III-კლასი


                                                     ტოლერატობა
                  აქტივობა  საშინაო დავალება: ლექსის                                               თარგმნა სხვადასხვა ენაზე
                        

      
ართულად---ქეთი ტოტოღაშვილი

                                                                                            მეგრულად------ვაკო  იორდანიშვილი

                                                                                            რუსულად-------ვაჟა   ლომთათიძე

                                                                                                            ინგლისურად-----სალომე  სხულუხია

                                                                                    
თურქულად-----იუსუფ   იშ



პოეზიის  ხუთი  წუთი  ანა  კალანდაძის ლექსების  მიხედვით  IV-კლასი  


                                    პოეზიის ხუთი წუთი                               შემოდგომის  თემაზე  III-კლასი




https://www.facebook.com/100008783355821/videos/1446097879026310/





ჰოი კუზიანო დედამიწავ!



პოეზიის 5 წუთი



ისტის გამოყენება



Комментариев нет:

Отправить комментарий