თემატურ კალენდარული გეგმა მათემატიკაში
II კლასი
მათემატიკა
სახელმძღვანელოს ავტორები: გ.გოგიშვილი,თ, ვეფხვაძე,ი.მებონია, ლ.ქურჩიშვილი
.......................................................................................................................................
თემატურ კალენდარული გეგმა მათემატიკაში
III კლასი
მათემატიკა I ნაწილი
სახელმძღვანელოს ავტორები: გურამ ბერიშვილი
საათების წლიური რაოდენობა – 174 სასწავლო დღე
კვირეული დატვირთვა –----------- 5 სთ
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაური
N
|
გაკვეთილის თემა
|
სთ.
|
ჩატ. დრო
|
სწავლის
მიზანი
|
გაკვეთილის ორგანიზება
|
აქტივობები და მეთოდები
|
რესურსი
|
ესგ შედეგების კოდი
|
შეფასება
|
შენიშვნა
| ||
I თავი
რაოდენობა და რიცხვი
| ||||||||||||
1
|
რაოდენობა და არაბული ციფრები
|
2 სთ.
|
17.09.2018 წელი
18.09.2018 წელი
|
მოსწავლეებმა შეძლონ იმის გააზრება, რომ რიცხვები, რაოდენობები ზუსტად ისევე შეიძლება გადმოიცეს სიმბოლოების (ციფრების) საშუალებით, როგორც ბგერები და სიტყვები იწერება ასოებით.
|
მთეელი კლასი, ჯგუფური
|
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
დიდაქტიკური თამაშები;
წერა.
|
წიგნი,
რვეული,
საწერკალამი,
მაგნიტური დაფა, ცარცი, მაგნიტური რგოლები.
|
მათ. III.1 /1.
მათ. III.1 /2.
|
ზეპირი გამოკითხვა.
საკლასო და საშინაო დავალებები.
განმავითარებელი კომენტარი. შეფასების რუბრიკა.
| |||
2
|
რომაული და ძველი ქართული ციფრები
|
3 სთ.
|
19.09.2018 წელi
20.09.2018 წელი
21.09.2018 წელი
|
მოსწავლეს შეეძლოს 100-მდებრიცხვების ჩაწერა რომაული ციფრებითაც და ძველად საქართველოში გამოყენებული ასოებითაც და ამ გზით (რაოდენობის სხვაგვარი ჩაწერის მეშვეობით) გაიაზროს რიცხვის პოზიციური ჩანაწერი.
|
მთელი კლასი,
ინდივიდ. მუშაობა.
|
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
სლაიდების ჩვენება;
წერითი სავარჯიშოები;
მათემატიკური თამაშები.
ვიპ სავარჯიშოები
|
წიგნი,
რვეული,
საწერკალამი,
ცარცი,ბუკი, პროექტორი, მაგნიტური დაფა.
|
მათ. III.1 /1.
მათ. III.1 /2.
|
საკლასო და საშინაო დავალებები
განმაავითარებელი კომენტარები და შეფასების რუბრიკა.
| |||
3
|
ციფრების გამოყენება ნომრებად
|
2 სთ.
|
24.09.2018 წელი
25.09.2018 წელი.
|
მოსწავლემ გაიაზროს, რომ რიცხვი მხოლოდ რაოდენობას არ აღნიშნავს და რიცხვებს ნომრებადაც (ე.წ. ჭდეებად) იყენებენ პრაქტიკულ ცხოვრებაში.
|
მთელი კლასი,
წყვილებში
|
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
წერითი სავარჯიშოები;
მოისაზრე.
|
წიგნი,
რვეული,
საწერკალამი,
მაგნიტური დაფა, ცარცი,მარკერები,მაგნიტური რგოლები.
|
მათ. III.4 /5
|
განმავითარებელი კომენტარები.
შეფასების რუბრიკა.
| |||
4
|
რიცხვების შედარება დაწყვილებით
|
2
|
26.09.2018წელი
27.09.2018 წელი
|
მოსწავლეებმა კიდევ ერთხელ გაიაზრონ, რომ რიცხვების შესადარებელი ერთადერთი პროცედურა, დაწყვილებაა და რომ, პოზიციური სისტემით ჩაწერილ რიცხვებში მეტია ის რიცხვი, რომელშიც ათეულებია მეტი.
|
მთელი კლასი.
ინდივიდ.
|
მუშაობა სახელმძღვ;
მუშაობა დაფასთან;
დამოუკიდებელი მუშაობა;
მათემატიკური თამაში.
|
წიგნი,
რვეული,
საწერკალამი,
მაგნიტური დაფა, ცარცი, მარკერები,
მაგნიტური რგოლები. ფერადი მაგნიტური ისრები.
|
მათ. III.1 /3.
|
წერითი სამუშაო
ზეპირი გამოკითხვა. შეფასების რუბრიკა.
| |||
5
|
რიცხვთა ღერძი
|
2 სთ.
|
28.09.2018 წელი
1.10.2018 წელი
|
გაკვეთილის მიზანია, მოსწავლემ შეძლოს რიცხვების ზრდადობის და კლებადობის მიხვედით დალაგება და შესაბამისად, გაიაზროს რა არის რიცხვთა ღერძი.
|
მთელი კლასი.
ინდივიდ.
|
გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
|
სახელმზღვანელო,დაფა,ცარცი, ფერადი მაგნიტური ისრები, რიცხვითი ღერძი.
|
მათ. III.1 /3.
მათ. III.1 /4.
მათ. III.1 /5.
|
დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტი იქნება მსჯელობა და წერითი სამუშაოები. განმავითარებელი კომენტარები. ,,დიახ“ და ,,არა’ ბარათები და სტიკერები.
| |||
6.
|
შეკრება და გამოკლება
|
2 სთ.
|
2.10.2018 წელი.
3.10.2018
წელი.
|
გაკვეთილის მიზანია, მოსწავლეს შეეძლოს ისეთი ცნებების უშეცდომოდ გამოყენება, როგორიცაა ,,შესაკრები“, ,,ჯამი“, ,,მაკლები:, ,,სხვაობა“.
მარტივი მაგალითების ამოხსნა სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
ჯგუფური.
|
მუშაობა სახელმძღვ;
დაფასთან მუშაობა;
დამოუკიდებელი მუშაობა;
მათემატიკური თამაში -შეჯიბრი კამათლების გამოყენებით
.
|
წიგნი,
რვეული,
კალამი
დაფა,
სახაზავი,
ფერადი ფანქრები
და ცარცები,
წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა, ცარცი,სხვადასხვა ფერის კამათელი.
|
მათ. III.2 /1.
|
წერითი სამუშაო.
შეფასების რუბრიკა.სტიკერები.
| |||
7.
|
რამდენიმე შესაკრები
|
2 სთ.
|
4.10..2018
წელი
5.10..2018
წელი
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს შეკრების(შესაკრებთა) გადანაცვლებადობის თვისების გამოყენება სხვადასხვა სახის გამოთვლების შესრულებისას. შეძლოს დემოსტრირება მოდელების გამოყენებით.
|
მთელი კლასი
ინდივიდ.
ჯგუფური
|
მუშაობა სახელმძღვანელო;
ტესტი;
|
წიგნი,
რვეული,
საწერკალამი
დაფა, ცარცი,
ლეპტოპები, როუტერი და ტესტი.
|
მათ. III.2 /1.
|
პრეზენტაცია.
ტესტური სამუშოს შესრ. ხარისხი.
მასწავლებლის პროგრამის გამოყენება.
| |||
8
|
რიცხვების დაშლა შესაკრებებად
|
2 სთ.
|
8.10.2018
წელი
9.10.2018
წელი
|
მოსწავლემ შეძლოს რიცხვის დაშლა რამდენიმე შესაკრებად, მათ შორის ათეულებად და ერთეულებად.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
წყვილებში
|
მუშაობა სახელმძღვ;
დაფასთან მუშაობა;
|
წიგნი,
რვეული,
კალამი
დაფა,
და ცარცი.
|
მათ. III.1 /2.
|
საკლასო დავალებები.განმავიტარებელი კომენტარები. სხვადასხვა სახის სტიკერები შეფასების რუბრიკიდან.
| |||
9
|
შეკრების და გამოკლების ცხრილი
|
1 სთ.
|
10.10.2018
წელი
|
მოსწავლემ შეძლოს შეკრებისა და გამოკლების ცხრილების შევსება.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
მუშაობა სახელმძღვ;
დაფასთან მუშაობა;
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, ცხრილები, სახაზავი, რვეულები. ელ.მასალა. პოვერპოინში წინასწარ გამზადებული,ლეპტოპები როუტერი,
|
მათ. III.2 /1.
|
დავალებები.განმავითარებელი კომენტარები. სხვადასხვა სახის სტიკერები შეფასების რუბრიკიდან.
| |||
შემაჯამებელი
|
1 სთ.
|
11.10.2018
წელი
|
შესწავლილი მასალის პრაქტიკაში გამოყენება
|
მთელი კლასი,
ინდივიდუალურად.
|
ტესტირება
|
ლეპტოპები.როუტერი, ელ.მასალა. მასწავლებლის პროგრამა.
|
მათ. III.1.
მათ. III.2.
მათ. III.3.
მათ. III.4.
მათ. III.5
.
|
ტესტური სამუშაო. მასწავლებლის შეფასების პროგრამა ლეპტოპში.
| ||||
II თავი
გეომეტრიული ფიგურები
| ||||||||||||
1
|
წირი და მისის ნაწილები
|
1 სთ.
|
12.10.2018
წელი
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს, წირის და მისის ნაწილების დასახელება-წაკითხვა, ლათინური ასოების გამოყენებით.
შეძლოს მათემატიკური მეტყველების განვითარება.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
ჯგუფებში.
|
სახელმძღვანელოზე მუშაობა, მიზნობრივად შერჩეული დავალებები, კითხვა-პასუხი, სავარჯიშოების ამოხსნა
|
წიგნი,
რვეული,
ცარცი, დაფა,
ბუკი.
|
მათ. III.8 /2
მათ. III.8 /3
|
განმავითარებელი შეფასება .. წინასწარ გამზადებული შეფასების რუბრიკა.
| |||
2
|
გზა და მიმართულება, არე და მისი სახელი
|
1 სთ.
|
15.10.2018
წელი
|
მოსწავლემ შეძლოს, გეომეტრიული ფიგურის წვეროების ასოითი აღნისვნების დახმარებიტ,არეების დასახელების დადგენა; ფიგურების წვეროების მიხედვით, ერთი წვეროდან მეორე წვერომდე მისასვლელი გზების იდენტიფიცირება.
შეძლოს მათემატიკური მეტყველაბა.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
წყვილებში
|
აქტიური ლექცია
სახელმძღვანელოში მუშაობა,
პრაქტიკული მუშაობა.
|
თაბახის ფურცლები , ფანქრები,
,სახელმძღვანელო, სხვადსხვა გეომეტრიული ფიგურები.
|
მათ. III.8 /3
|
მსჯელობა
პრაქტიკული სამუშაო.
განმავითარებელი შეფასება წინასწარ გამზადებული შეფასების რუბრიკა.
| |||
3
|
მონაკვეთი და ტეხილი
|
1 სთ.
|
16.10.2018
წელი
|
მონაცემთა განლაგება მოცემული თანმიმდევრობით ან მოცემულ პოზიციებზე,მონაცემთა მოცემულ ჯგუფში მონაცემის ადგილის მოძებნის უნარის გამომუშავება . მონაცემთა ერთობლიობის კლასიფიკაცია და ამ კლასიფიკაციის წესის აღწერა,პიქტოგრამა,
ცხრილი,სია.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
წყვილებში
|
აქტიური ლექცია
სახელმძღვანელოში მუშაობა
პრაქტიკული მუშაობა
|
თაბახის ფურცლები , ფანქრები,
მოსწავლეთა სია,
სახელმძღვ.
|
მათ. III.8 /2
მათ. III.9 /1
|
მსჯელობა
პრაქტიკული სამუშაო
| |||
4
|
სანტიმეტრი და მეტრი
|
1 სთ.
|
17.10.2018
წელი
|
წრფივი ზომების დადგენის პროცესის გააზრება, რიცხვების გამოყენება ფიგურათა შედარებისას სიგრძის მიხედვით. ტერმინების - გრძელი, მოკ-
ლე, ტოლი - გააზრება, სტანდარტული ერთეუ -ლების საჭიროების გააზრება.
შეძლონ გეომეტრიული ფიგურების ჩახაზვა, თითოეული გვერდის სიგრძის გაზომვა და შესაბამისი სტანდარტული ზომის ერთეულის დაფიქსირება.
●ახალი ცოდნის გამტკიცება ტექტური ამოცანების ამოხსნისა და შემდგომ ერთობლივი განხილვის მიზნით , საყოფაცხოვრებო ვითარებაში ცოდნის გამოყენება (ტრანსფერი).
● ისტ-ის ეფექტური და უსაფრთხო გამოყენება.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი,
ჯგუფური.
|
სახელმძღვანელოზე მუშაობა, მიზნობრივად შერჩეული დავალებები, კითხვა-პასუხი, სავარჯიშოების ამოხსნა
|
ელ.წიგნი -აწყობილი Power Point -ში.
შეფასების სტიკერები.
დაფა, მაკერი, საჩვენებელი ჩხირი, ხის გეომეტრიული ფიგურა, დიახ არა ბარათები,შეფასების სტიკერები.
როუტერი,27ლეპტოპი+ 1 მასწავლებლის,ტესტები.
|
მათ. III.10 /2
მათ. III.10 /3
|
მსჯელობა
პრაქტიკული სამუშაო.
განმავითარებელი შეფასება წინასწარ გამზადებული შეფასების რუბრიკა.
| |||
5
|
მრავალკუთხედები და მისი ნაწილები
|
1 სთ.
|
18.10.2018 წელი
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების დასახელე-
ბა, ამოცნობა. ასოების გამოყენება გეომეტრიული ფიგურების წარმოსადგენად (წვერო,კუთხე, გვერდი,წერტილი)
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
სახელმძღვანელოზე მუშაობა, მიზნობრივად შერჩეული დავალებები, კითხვა-პასუხი, სავარჯიშოების ამოხსნა
|
წიგნი,
რვეული,
ცარცი, დაფა,
ბუკი.
|
მათ. III.10 /3.
|
მსჯელობა
ტესტური წერა
| |||
6
|
რომელი არეა უფრო დიდი?
|
1 სთ.
|
19.10..2018
წელი
|
გეომეტრიული ფიგურების გამოყენებით არეების დადგნა სიდიდის მიხედვით.
|
ინდივიდ.
|
დაფასთან მუშაობა;
დამოუკიდებელი მუშაობა;
|
წიგნი,
რვეული,
საწერკალამი,
დაფა, ცარცი
|
მათ. III.9 /1
მათ. III.9 /2
|
მსჯელობა
წერითი სამუშაო.
| |||
7
|
მართკუთხედი და კვადრატი
|
1 სთ.
|
21.10.2018 წელი
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის შედგენა -კერძოდ მართკუთხედისა და კვადრატის,
ფიგურათა მოდელების გამოყენებით.
|
მთელ კლასთან, ინდივიდუალური.
|
ჯგუფური.
|
წიგნი,
რვეული,
ცარცი, დაფა, პლასტილინი, ჩხირები,თაბახის ფურცლები, ფანქრები.
|
მათ. III.9 /1
|
მსჯელობა
პრაქტიკული სამუშაო.
განმავითარებელი შეფასება წინასწარ გამზადებული შეფასების რუბრიკა.
| |||
8
|
წრე და წრეწირი
|
1 სთ.
|
22.10.2018 წელი
|
შეძლონ წრისა და მისი ნაწილების ჩახაზვა და დასახელება, ლათინური ასოების გამოყენებით. შეძლონ მათემატიკური მეტყველება.
|
მთელ კლასთან, ინდივიდუალური.
|
წყვილებში.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, ცარცი, მაგნიტური წრეები.
|
მათ. III.8 /2
|
შეფასების რუბრიკა.
| |||
9
|
სარეზერვო დრო
|
1 სთ.
|
23.10.2018 წელი
|
განვლილი მასალის გამეორება და პრაქტიკაში გამოყენება
|
ინდივიდუალური
|
ტესტირება
|
ტესტირებისათვის ელ.მასალა.26 +1 მასწავლებლის ლეპტოპი.
როუტერი.
|
მათ. III.8
მათ. III.9
მათ. III.10
|
ტესტური სამუშაო
მასწავლებლის პროგრამა.
| |||
III თავი
100-მდე რიცხვები
| ||||||||||||
1
|
ასეულები
|
2 სთ.
|
24.10.2017
წელი
|
სამნიშნა რიცხვის ჩაწერაში სხვადსახვ თანრიგში მდგომი ციფრების შესაბამისი მნიშვნელობების დასახელება და რიცხვის წარმოდგენა სათანადო შესაკრებების სახით.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
აქტიური ლექცია;
სახელმძღვ.
მუშაობა;
წერითი სამუშაო.
|
წიგნი,
რვეული,
საწერკალამი,
დაფა, ცარცი
|
მათ. III.1 /1.
|
საკლასო დავალებები
| |||
2
|
ასეულების შედარება
|
2 სთ.
|
25.10.2018
წელი
26.10.2018
წელი
|
სამნიშნა რიცხვების შედარება და მათი დალაგება ზრდადობითა და კლებადობით.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
ისტის გამოყენება;
იხ: ლინკი ------------------------
|
სახელმზღვანელო,დაფა,ცარცი,ბუკი, პროექტორი, როუტერი, დანართები, ვორდის საქაღალდეში გამზადებული ელექტრონული მასალა, შეფასების ბარათები,
პროექტორი. ელექტრონული
წიგნი.
,მასწავლებლის პროგრამით წინასწარ გამზადებული ტესტები.
|
მათ. III.1 /3.
|
ზეპირი ანგარიში;
დამოუკიდებელი მუშაობა.
|
ისტის---
გამოყენება.
| ||
3
|
ასეულების დალაგება რიცხვთა ღერძზე
|
2
|
29.10.2018 წელი.
30.10.2018 წელი.
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს, სამნიშნა რიცხვების დალაგება რიცხვთა ღერძზე.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
დამოუკიდებელი წერა.
მათემატიკური თამაში,,დაშიფვრა“
|
წიგნი,
რვეული,
საწერკალამი,
დაფა, ცარცი
|
მათ. III.1 /3.
|
მსჯელობა
პრაქტიკული სამუშაო.
| |||
4
|
ასეულების შეკრება-გამოკლება
|
1 სთ.
|
31.10.2018
წელი
|
მოსწავლემ შეძლოს ასეულების შეკრება-გამოკლება სხვადსხვა ხერხის/რესურსის გამოყენებით;
ირჩევს და იყენებს შეკრება-გამოკლების მოქმედებების შესრულების ადეკვატურ ხერხს კონკრეტული მაგალითის შემთხვევაში;
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
დამოუკიდებელი წერა.
|
წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა, ცარცი
|
მათ. III.2 /2.
|
პრაქტიკული სამუშაო.
შეფასების რუბრიკა.
| |||
5
|
ათასამდე რიცხვები
|
2
|
1.11.2018
წელი
2.11.2018
წელი
|
შეძლოს ათასამდე რიცხვების ჩაწერა და
მოახდინოს ათობითი პოზიციური სისტემის დემონსტრირება სხვადასხვა მოდელის გამოყენებით;
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
ტესტი სახელმძღვ.
დამოუკიდებელი წერა.
მათემატიკური თამაში,,რა რიცხვივარ?“
|
წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა, ცარცი,ფერადი კამათლები.
|
მათ. III.1 /1.
.
|
ზეპირი გამოკითხვა;
შეფასების რუბრიკა.
| |||
6
|
დიდი რიცხვების შედარება
|
2
|
5.11.2018
წელი
6.11.2018
წელი
|
ათასეული რიცხვების შედარებისა ათობითი პოზიციური სისტემის დემონსტრირების გამოყენება, რიცხვების დალაგება ზრდისა და კლების მიხედვით.
|
ინდივიდ.
|
სახელმძღვანელოზე მუშაობა, მიზნობრივად შერჩეული დავალებები, კითხვა-პასუხი, სავარჯიშოების ამოხსნა
|
წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა, ცარცი
|
მათ. III.1 /3.
|
დამოუკიდებელი მუშაობა;
შეფასების რუბრიკა.
ტესტირება ლეპტოპით.
| |||
7
|
დიდი რიცხვების დალაგება რიცხვთა ღერძზე
|
2
|
7.11.2018
წელი
8.11.2018
წელი
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს, პოზიციური სისტემის რიცხვების შედარებისას, დალაგება რიცხვებს ზრდადობით ან კლებადობით (რიცხვების რაოდენობა არ აღემატება ხუთს);
დაასახელოს მოცემული რიცხვის წინა და მომდევნო რიცხვები; დაასახელოს მოცემული რიცხვის უახლოეს ათეული, ასეული;
|
ინდივიდ.
|
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
ტესტი.
დამოუკიდებელი წერა.
მიზნობრივად შერჩეული დავალებები, კითხვა-პასუხი, სავარჯიშოების ამოხსნა.
|
წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა, ცარცი, რიცხვითი ღერძი.
|
მათ. III.1 /3.
მათ. III.1 /4.
|
დამოუკიდებელი მუშაობა;
განმავითარებელი კომენტარები. შეფასების რუბრიკა.
| |||
8
|
მცირე რაოდენობების დამატება
|
2 სთ.
|
9.11.2018
წელი
12.11..2018
წელი
|
შეძლოს, კონკრეტული მაგალითისთვის შერჩევა და გამოიყენოს ზეპირი ანგარიში (შეკრების) სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით;
აღწეროს გამოყენებული ხერხი და მოახდენინოს მის დემონსტრირება მოდელზე.
|
ინდივიდ.
ჯგუფური
|
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
ტესტი სახელმძღვ.
დამოუკიდებელი წერა.
ვიპ სავარჯიშოები
|
წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა, ცარცი,სხვადასხვა პატარა საგნები.
|
მათ. III.2 /1.
.
|
დამოუკიდებელი მუშაობა;
ტესტირება
| |||
9
|
მცირე რაოდენობების გამოკლება
|
1 სთ.
|
13.11.2018
წელი
|
შეძლოს, კონკრეტული მაგალითისთვის შერჩევა და გამოიყენოს ზეპირი ანგარიში (გამოკლება) სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით;
აღწეროს გამოყენებული ხერხი და მოახდენინოს მის დემონსტრირება მოდელზე.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
ტესტი სახელმძღვ.
დამოუკიდებელი წერა.
|
მათ. III.2 /1.
|
საკლასო
მუშაობა;
ტესტირება
| ||||
10
|
ათეულებამდე დამრგვალება
|
2 სთ.
|
14.11.2018
წელი
15.11.2018
წელი
|
მოსწავლემ შეძლოს, ათეულებამდე დამრგვალება, უახლოესი ათეულების მოძებნით.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
|
წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა, ცარცი, რიცხვითი ღერძი.
|
მათ. III.1 /4.
|
საკლასო
მუშაობა;
ტესტირება
| |||
11
|
ასეულებამდე დამრგვალება
|
1 სთ.
|
16.11.2018
წელი
|
მოსწავლემ შეძლოს, ასეულებამდე დამრგვალება, უახლოესი ასეულების მოძებნით.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი.
ჯგუფური
|
გონებრივი იერიში;
დისკუსია
სიტუაციური თამაში
წერითი სავარჯიშოები
|
ციფრებიანი ბარათები
წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა, ცარცი,
რიცხვითი ღერძი.
|
მათ. III.1 /4.
|
საკლასო
მუშაობა;
მსჯელობა
| |||
შემაჯამებელი
|
1 სთ.
|
19.11.2018 წელი
|
განვლილი მასალის გამეორება,ცოდნის ხარისხის შემოწმება
|
ინდივიდ.
|
ტესტირება
|
ტესტის ფურცელი,
კალამი
|
მათ. III.1 /1.
მათ. III.1 /2.
მათ. III.1 /3.
მათ. III.1 /4.
|
შესრულებული სამუშაოს ხარისხი
| ||||
IVთავი
მონაცემები და სიდიდის გაზომვა
| ||||||||||||
1
|
მონავემების შეგროვება
|
1 სთ.
|
20.11.2018 წელი
|
მოსწავლემ შეძლოს რეალურ ობიექტზე დაკვირვირვებით მონაცემების შეგროვება და ასახვა.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი.
ვ.ი.პ.
|
გონებრივი იერიში,
დისკუსია,
მუშაობა სახელმძღვანელოში, ვ.ი.პ.
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული მაკრატელი, სახაზავი, ფანქარი.
ცხრილები.
|
მათ. III.11/1
მათ. III.11 /2
მათ. III.11 /3
|
დავალების გამოკითხვისას განმავითარებელი კომენტარები, ვინ იქნება პირველი შეფ.რუბრიკის გამოყენებით.
| |||
2
|
მონაცემების მიხედვით ჯგუფის გამოყოფა
|
1 სთ.
|
21.11.2018 წელი.
|
მოსწავლემ შეძლოს ა საჭირო მონაცემების ამოკრება უმარტივესი ცხრილიდან;
მოცემული მონაცემების მიხედვით ჯგუფებად დაყოფა.
|
მთელი კლასი,
ინდივიდ.
|
მონაცემების შეგროვება, მათი დაყოფა ჯგუფებად.
მათემატიკური თამაში --
,,მონაცემების ჯგუფებად დაყოფა არ მეშლება“
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, სახაზავი, ფანქარი.
|
მათ. III.12/1
მათ. III.12 /2
მათ. III.13 /2
|
აქტიურობა,
მსჯელობა, ინდივიდუალურად.
| |||
3
|
პიქტოგრამა
|
1 სთ.
|
22.11.2018 წელი
|
ზეპირსიტყვიერად აღწერს/განმარტავს პიქტოგრამას;
შეძლებენ პიქტოგრამების შედგენას, მოცემული ინფორმაციის მიხედვით.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
მსჯელობა
ტესტირება
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, სახაზავი, ფანქარი.
|
მათ. III.12 /3
|
მსჯელობა
| |||
4
|
მონაცემების მოწესრიგება ცხრილში
|
1 სთ.
|
26.11.2018 წელი.
|
ამოკრებს საჭირო მონაცემებს ცხრილიდან;
განალაგებს მონაცემებს მოცემული თანმიმდევრობით და ალაგებს რაიმე წესით;
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
წყვილებში
|
მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა
ტესტი
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, სახაზავი, ფანქარი. ლეპტოპები, როუტერი, ელ მასალა.
|
მათ. III.13/1
|
პრაქტიკული მუშაობა, ლეპტოპში
მასწავლებლის პროგრამის გამოენება.
| |||
5
|
სვეტოვანი დიაგრამა
|
1 სთ.
|
27.11.2018 წელი
|
მოსწავლემ შეძლოს მონაცემების მიხედვით სვეტოვანი დიაგრამის შექმნა.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა
დამოუკიდებელი სამუშაო.
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, სახაზავი, ფანქარი,
ელ.წიგნი,
პროექტორი, ლეპტოპი.
|
დამატებითი
|
დამოუკიდებელი მუშაობა.
| |||
6.
|
კალენდარი
|
1 სთ.
|
28 .11.2018 წელი
|
მოსწავლემ შეძლოს, კალენდრის შესწავლა, სხვადასხვა რესურსისა და მეთოდის გამოყენებით- დღეების, თვეების დადგენა.
|
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად, დამოუკიდებელი.
|
ზეპირი აზროვნების უნარის განვითარება, მუშაობა დაფასთან, პრაქტიკული სამუშაოები.
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, დაფა, ცარცი, კალენდარი, ხელის თითები.
|
დამატებითი
|
აქტივობების მიხედვით.შეფასების რუბრიკის გამოყენებით.
| |||
7.
|
ისრებიანი საათი და ელექტრო
საათი
|
1 სთ.
|
29. 11.2018 წელი
|
მოსწავლეებმა შეძლონ,
დროის დადგენა საათის გამოყენებით.
|
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად,
|
ზეპირი აზროვნების უნარის განვითარება, მუშაობა დაფასთან, ელ.წიგნის დამუშავება, პრაქტიკული სამუშაოები.
|
სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი, საათი, ნახატები,ელ. წიგნი, პროექტორი,
ბუკი.
|
დამატებითი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება.
| |||
8.
|
დილის და საღამოს საათები
|
1 სთ.
|
30. 11.2018 წელი
|
მოსწავლეებმა შეძლონ,
დროის განსაზღვრა ელექტრონული და მექანიკური საათის გამოყენებით და დილის და საღამოს საათების დადგენა.
|
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად, დამოუკიდებელი.
|
მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა
დამოუკიდებელი სამუშაო.
|
სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი, საათი, ნახატები,ელ. წიგნი, პროექტორი,
ბუკი.
|
დამატებითი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება. დამოუკიდებელი.
| |||
9.
|
ნახევარი საათი
|
1 სთ.
|
3.12.2018 წელი
|
მოსწავლეებმა შეძლონ, საათის გამოყენებით ნახევარი საათის განსაზღვრა და დაფიქსირება .
|
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად,
|
გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, საათი,დაფა ფარცი,
ელ.წიგნი,
პროექტორი,
|
დამატებითი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება.
| |||
10
|
რომელი საათია?
|
1 სთ
|
4.12.2018 წელი
|
მოსწავლეებმა შეძლონ, დროის დადგენა და სხვადასხვა მეთოდით დაფიქსირება.
|
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად,
|
გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, საათი,დაფა ფარცი,
ელ.წიგნი,
პროექტორი,
|
დამატებითი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება.
| |||
11
|
ფული და საფასურის გადახდა
|
1 სთ.
|
5.12.2018 წელი
|
ეროვნული ფულის გამოყენების უნარის განვითარება;
რეალურ ვითარებასთან დაკავშირებული ამოცანის ამოსახსნელად ადგენს და იყენებს ისეთ რიცხვით გამოსახულებას, რომელიც შეკრების/გამოკლების ერთ მოქმედებას შეიცავს;
● შეძენილი ცოდნის გამოყენება საყოფაცხოვრებო ვითარებაში
|
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად,
|
გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ,დაფა ფარცი, ლამინირებული მაგნიტური ფულის კუპიურები.
|
მათ. III.7 /1
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება.
| |||
12
|
ხურდა
|
1 სთ.
|
6.12.2018 წელი
|
●ეროვნული ფულის ნიშნების დასახელებისა და გამოყენების ჩვევების დაუფლება
●პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნა, კომბინაციური აზროვნების განვითარება
● შეძენილი ცოდნის გამოყენება საყოფაცხოვრებო ვითარებაში
|
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად,
|
გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ლამინირებული მაგნიტური ფულის კუპიურები, ,დაფა ფარცი,
ელ.წიგნი,
პროექტორი,
|
მათ. III.7 /2
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება.
| |||
13
|
ტემპერატურა. თერმომეტრი.
გრადუსი.
|
1 სთ.
|
7.12.2018 წელი
|
შეძლონ ტემპერატურის განსაზღვრა, თერმომეტრის გამოყენებით.
|
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად,
|
გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, თერმომეტრი,დაფა ფარცი,
ელ.წიგნი,
პროექტორი,
|
დამატებითი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება.
| |||
14
|
მძიმე და მსუმბუქი
|
1 სთ.
|
10.12.2018 წელი
|
შეძლონ, წონის საზომი ერთეულების გააზრება/მსუმბუქისა და მძიმის.
პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნა.
|
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად,
|
გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, საათი,დაფა ფარცი. სხვადასხვა სიმძიმის საგნები.
|
დამატებითი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება.
| |||
15
|
გრამი და კილოგრამი
|
1 სთ.
|
11.12.2018 წელი
|
შეძლონ, წონის საზომი ერთეულების გააზრება და მათი გამოყენება საყოფაცხოვრებო ვითარებაში.
|
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად,
|
გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, დაფა ფარცი, უღლებიანი
სასწორი, სხვადსხვა სიმძიმის საგნები.
|
დამატებითი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება.
| |||
16
|
შემაჯამებელი
|
1 სთ.
|
12.12.2018 წელი
|
განვლილი მასალის გამეორება,ცოდნის ხარისხის შემოწმება ( მეოთხე თავის)
|
მთელ კლასთან,
ინდივიდ.
|
განვლილი მასალის გამეორება ზეპირად/ ზეპირი აზროვნების განვითარება,
ტესტირება.
|
ტესტიის ელ.მასალა,
ლეპტოპები, როუტერი,მასწავლებლის ტესტირების პროგრამა.
|
მათ. III.7 /1
მათ. III.7 /2
დამატებითი
|
შესრულებული სამუშაოს ხარისხი.
| |||
V თავი
შესაბამისობა და მიმდევრობა
| ||||||||||||
1
|
საგანთა და რიცხვთა მიმდევრობა
|
1 სთ.
|
13.12.2018 წელი
|
სხვადსახვა ტიპის( მათ შორის რიცხვთა)
მიმდევრობების პერიოდის დადგენა და მიმდევრობების განვრცობა.
პრაქტიკული სამუშაოების შესრულება.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა.
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული,
დაფა , ცარცი, ფერადი ფანქრები, სტიკერები.
|
მათ. III.5 /1
მათ. III.6 /2
|
მსჯელობა,
საკლასო -საშინაო დავალებები, პრაქტიკული
მუშაობა.
| |||
2
|
მსგავსი მიმდევრობები
|
1 სთ.
|
14.12.2018 წელი
|
მოცემული მიმდევრობების მიხედვით, შექმნას მსგავსი მიმდევრობა სხვა ობიექტების გამოყენებით;
ერთმანეთს შეადაროს რამდენიმე მიმდევრობა და გამოყოს მსგავსი მიმდევრობები:
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
წყვილებში.
|
მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა.
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ,დაფა ცარცი. ფერადი ფანქრები,
ნახატები, სტიკერები,ცხრილი.
|
მათ. III.5 /2
მათ. III.5 /3
|
მსჯელობა
საკლასო-საშინაო დავალებები,
პრაქტიკული მუშაობა.
| |||
3
|
ასოითი გამოსახულება
|
1 სთ
|
17.12.2018 წელი
|
ასოითი გამოსახულების შექმნა, წაკითხვა და მისი მნიშვნელობის პოვნის უნარის განვითარება; მოცემული ასოითი გამოსახულების ექვივალენტური გამოსახულების პოვნა.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა.
ელექტრონული სავარჯიშოები
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ბუკი, პროექტორი,დაფა ცარცი
|
მათ. III.7 /2
|
მსჯელობა
საკლასო დავალებები,
პრაქტიკული სამუშაოები.
| |||
4
|
ასოითი გამოსახულების მნიშვნელობა
|
1 სთ.
|
18.12.2018 წელი
|
ასოითი გამოსახულების შექმნა, წაკითხვა და მისი მნიშვნელობის პოვნის უნარის განვითარება; მოცემული ასოითი გამოსახულების ექვივალენტური გამოსახულების პოვნა და ამ უნარის გამოყენება მარტივი პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნისას.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
წყვილებში
|
მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა.
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ,დაფა ცარცი
|
მათ. III.7 /2
|
მსჯელობა
საკლასო დავალებები,
პრაქტიკული სამუშაოები.
| |||
5
|
შესაბამისობა
|
1 სთ.
|
19.12.2018 წელი
|
სხვადასხვაგვარად( სიტყვიერად,გრაფიკულად)მოცემული შესაბამისობების ინტერპრეტირება.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
წყვილებში
|
მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა.
ელექტრონული სავარჯიშოები
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ,დაფა ცარცი
|
მათ. III.6 /2
|
მსჯელობა
საკლასო-საშინაო დავალებები, პრაქტიკული სამუშაოები.
| |||
6
|
შესაბამისი
|
2 სთ.
|
20.12.2018 წელი
21.12.2018 წელი
|
სხვადასხვაგვარად( სიტყვიერად,გრაფიკულად)მოცემული შესაბამისობების ინტერპრეტირება.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
წყვილებში
|
მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა.
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ,დაფა ცარცი
|
მათ. III.6 /2
|
წერითი დავალებები.
| |||
7
|
განტოლება და მისის ფესვი
|
2 სთ.
|
24.12.2018 წელი
25.12.2018 წელი
|
მოსწავლეებმა შეძლონ, განტოლების ფესვის პოვნა სინჯვის ხერხით.
შეძლონ განტოლების ფესვის გამოყენებით შემოწმება.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა.
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ,დაფა ცარცი
|
მათ. III.7 /2
მათ. III.7 /3
|
წერითი დავალებები
| |||
8
|
მარტივი განტოლებები
|
2 სთ.
|
26.12.2018 წელი
27.12.2018 წელი
|
პოულობს შეკრების და გამოკლების შემცველი ტოლობის უცნობი კომპონენტის მნიშვნელობას;
მოსწავლეებმა შეძლონ მარტივი განტოლებების ამოხსნა.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი და პრაქტიკული მუშაობა;
|
სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატი,
26 ლეპტოპი+ 1მასწავლებლის, როუტერი, პროექტორი,
ელ.წიგნი.
იხ: ლინკი-----------
|
მათ. III.7 /2
მათ. III.7 /3
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
ლეპტოპში მასწავლებლის შეფასების პროგრამა.
|
ისტ-ის
გამოყენება და შექმნა.
| ||
9
|
გამეორება
|
1 სთ.
|
28.12.2018 წელი
|
განვლილი მასალის გამეორება. შესწავლილი მასალის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განმტკიცება.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი.
|
მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
ტესტირება.
|
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ,დაფა ცარცი,ბარათები,თაბახის
ფურცლები.
|
მათ. III.5 /1
მათ. III.5 /2
მათ. III.5 /3
მათ. III.6 /2
მათ. III.7 /2
|
მსჯელობა
წერითი დავალებები,
ზეპირი გამოკითხვა,
დამოუკიდებელი მუშაობა,
ტესტი.
|
gaixaret, qalbatono nino, dzalian gamomadga tqveni gegma, carmatebebi!
ОтветитьУдалитьმადლობა თქვენ კარგი შეფასებისთვის
Удалить