კალენდარული გეგმები



თემატურ კალენდარული  გეგმა  მათემატიკაში

II კლასი
                                                         მათემატიკა
                                                                    სახელმძღვანელოს ავტორები: გ.გოგიშვილი,თ, ვეფხვაძე,ი.მებონია, ლ.ქურჩიშვილი
                                                                                                                                                                                     .......................................................................................................................................                


      თემატურ კალენდარული  გეგმა მათემატიკაში

III კლასი
                                          მათემატიკა I ნაწილი

     სახელმძღვანელოს ავტორები:        გურამ ბერიშვილი      
     საათების წლიური რაოდენობა174 სასწავლო დღე
     კვირეული დატვირთვა----------- 5 სთ

                                                                                                                 გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაური

                                                                                                                                                                                                 
      
                                                                                                                                                                                                 

N
გაკვეთილის თემა
სთ.
ჩატ. დრო
სწავლის
             მიზანი
 
გაკვეთილის ორგანიზება
აქტივობები და მეთოდები
რესურსი
ესგ შედეგების კოდი
შეფასება
შენიშვნა
                            I    თავი
                                                                       რაოდენობა და რიცხვი



1



რაოდენობა და არაბული ციფრები


2 სთ.


17.09.2018 წელი


18.09.2018 წელი

მოსწავლეებმა შეძლონ იმის გააზრება, რომ რიცხვები, რაოდენობები ზუსტად ისევე შეიძლება გადმოიცეს სიმბოლოების (ციფრების) საშუალებით, როგორც ბგერები და სიტყვები იწერება ასოებით.
მთეელი კლასი, ჯგუფური
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
დიდაქტიკური თამაშები;
წერა.
წიგნი,
რვეული,
საწერკალამი,
მაგნიტური დაფა, ცარცი, მაგნიტური რგოლები.


მათ. III.1 /1.
მათ. III.1 /2.
ზეპირი გამოკითხვა.
საკლასო და საშინაო დავალებები.
განმავითარებელი კომენტარი. შეფასების რუბრიკა.

2
რომაული და ძველი ქართული  ციფრები


3 სთ.
19.09.2018 წელi
20.09.2018 წელი
21.09.2018 წელი

მოსწავლეს შეეძლოს 100-მდებრიცხვების ჩაწერა რომაული ციფრებითაც  და ძველად საქართველოში გამოყენებული ასოებითაც და ამ გზით (რაოდენობის სხვაგვარი ჩაწერის მეშვეობით) გაიაზროს რიცხვის პოზიციური ჩანაწერი.
მთელი კლასი,
ინდივიდ. მუშაობა.
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
სლაიდების ჩვენება;
წერითი სავარჯიშოები;
მათემატიკური თამაშები.
ვიპ სავარჯიშოები
წიგნი,
რვეული,
საწერკალამი,
ცარცი,ბუკი, პროექტორი,  მაგნიტური დაფა.



მათ. III.1 /1.
მათ. III.1 /2.
საკლასო და საშინაო დავალებები
განმაავითარებელი კომენტარები და შეფასების რუბრიკა.

3
ციფრების გამოყენება ნომრებად


2 სთ.
24.09.2018 წელი
25.09.2018 წელი.

მოსწავლემ გაიაზროს, რომ რიცხვი მხოლოდ რაოდენობას არ აღნიშნავს და რიცხვებს ნომრებადაც (ე.წ. ჭდეებად) იყენებენ პრაქტიკულ ცხოვრებაში.
მთელი კლასი,
წყვილებში
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
წერითი სავარჯიშოები;
მოისაზრე.
წიგნი,
რვეული,
საწერკალამი,
მაგნიტური დაფა, ცარცი,მარკერები,მაგნიტური რგოლები.


მათ. III.4 /5



განმავითარებელი კომენტარები.
შეფასების რუბრიკა.

4
რიცხვების შედარება დაწყვილებით


2
26.09.2018წელი
27.09.2018 წელი

მოსწავლეებმა კიდევ ერთხელ გაიაზრონ, რომ რიცხვების შესადარებელი ერთადერთი პროცედურა, დაწყვილებაა და რომ, პოზიციური სისტემით ჩაწერილ რიცხვებში მეტია ის რიცხვი, რომელშიც ათეულებია მეტი.
მთელი კლასი.
ინდივიდ.
მუშაობა სახელმძღვ;
მუშაობა დაფასთან;
დამოუკიდებელი მუშაობა;
მათემატიკური თამაში.
წიგნი,
რვეული,
საწერკალამი,
მაგნიტური დაფა, ცარცი, მარკერები,
მაგნიტური რგოლები. ფერადი მაგნიტური ისრები.


მათ. III.1 /3.

წერითი სამუშაო
ზეპირი გამოკითხვა. შეფასების რუბრიკა.

5
რიცხვთა ღერძი


2 სთ.
28.09.2018 წელი


1.10.2018 წელი

 გაკვეთილის მიზანია, მოსწავლემ შეძლოს რიცხვების ზრდადობის და კლებადობის მიხვედით დალაგება და შესაბამისად, გაიაზროს რა არის რიცხვთა ღერძი.



მთელი კლასი.
ინდივიდ.

გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;



სახელმზღვანელო,დაფა,ცარცი, ფერადი მაგნიტური ისრები, რიცხვითი ღერძი.


მათ. III.1  /3.
მათ. III.1  /4.
მათ. III.1  /5.



დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტი იქნება მსჯელობა და  წერითი სამუშაოები.  განმავითარებელი         კომენტარები.   ,,დიახდა ,,არაბარათები   და  სტიკერები.




6.



შეკრება და გამოკლება


2 სთ.
2.10.2018 წელი.


3.10.2018
წელი.

გაკვეთილის მიზანია, მოსწავლეს შეეძლოს ისეთი ცნებების უშეცდომოდ გამოყენება, როგორიცაა  ,,შესაკრები“, ,,ჯამი“, ,,მაკლები:, ,,სხვაობა“.
მარტივი მაგალითების ამოხსნა სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით.
ინდივიდ.


მთელი კლასი
ჯგუფური.

მუშაობა სახელმძღვ;
დაფასთან მუშაობა;


დამოუკიდებელი მუშაობა;
მათემატიკური თამაში -შეჯიბრი კამათლების გამოყენებით
.

წიგნი,
რვეული,
კალამი
დაფა,
სახაზავი,
ფერადი  ფანქრები
და ცარცები,
წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა, ცარცი,სხვადასხვა ფერის კამათელი.



მათ. III.2 /1.



წერითი სამუშაო.
შეფასების რუბრიკა.სტიკერები.

7.
რამდენიმე შესაკრები
2 სთ.
4.10..2018
წელი


5.10..2018
წელი

მოსწავლემ უნდა შეძლოს შეკრების(შესაკრებთა) გადანაცვლებადობის თვისების გამოყენება სხვადასხვა სახის გამოთვლების შესრულებისას. შეძლოს დემოსტრირება მოდელების გამოყენებით.


მთელი კლასი
ინდივიდ.
ჯგუფური
მუშაობა სახელმძღვანელო;
ტესტი;

წიგნი,
რვეული,
საწერკალამი
დაფა, ცარცი,
ლეპტოპები, როუტერი და ტესტი.


მათ. III.2 /1.



პრეზენტაცია.
ტესტური სამუშოს შესრ. ხარისხი.
მასწავლებლის პროგრამის გამოყენება.

8
რიცხვების დაშლა შესაკრებებად


2 სთ.
8.10.2018
წელი


9.10.2018
წელი

მოსწავლემ შეძლოს რიცხვის დაშლა რამდენიმე შესაკრებად, მათ შორის ათეულებად და ერთეულებად.


ინდივიდ.


მთელი კლასი


წყვილებში


მუშაობა სახელმძღვ;
დაფასთან მუშაობა;



წიგნი,
რვეული,
კალამი
დაფა,
და ცარცი.


მათ. III.1 /2.



საკლასო დავალებები.განმავიტარებელი კომენტარები. სხვადასხვა სახის სტიკერები შეფასების რუბრიკიდან.



9


შეკრების და გამოკლების ცხრილი


1 სთ.


10.10.2018
წელი



მოსწავლემ შეძლოს  შეკრებისა და გამოკლების  ცხრილების შევსება.









ინდივიდ.


მთელი კლასი

მუშაობა სახელმძღვ;
დაფასთან მუშაობა;

სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, ცხრილები, სახაზავი, რვეულები. ელ.მასალა. პოვერპოინში წინასწარ გამზადებული,ლეპტოპები როუტერი,


მათ. III.2 /1.



დავალებები.განმავითარებელი კომენტარები. სხვადასხვა სახის სტიკერები შეფასების რუბრიკიდან.





შემაჯამებელი


1 სთ.


11.10.2018
წელი


შესწავლილი მასალის პრაქტიკაში გამოყენება

მთელი კლასი,
ინდივიდუალურად.
ტესტირება
ლეპტოპები.როუტერი, ელ.მასალა. მასწავლებლის პროგრამა.


მათ. III.1.
მათ. III.2.
მათ. III.3.
მათ. III.4.
მათ. III.5
.

ტესტური სამუშაო. მასწავლებლის შეფასების პროგრამა ლეპტოპში.



                                                                                                  II    თავი
                            გეომეტრიული  ფიგურები



1


წირი და მისის ნაწილები


1 სთ.

12.10.2018
წელი



მოსწავლემ უნდა შეძლოს,   წირის და მისის ნაწილების დასახელება-წაკითხვა,  ლათინური ასოების გამოყენებით.
შეძლოს მათემატიკური მეტყველების განვითარება.


ინდივიდ.


მთელი კლასი
ჯგუფებში.



სახელმძღვანელოზე მუშაობა, მიზნობრივად შერჩეული დავალებები, კითხვა-პასუხი, სავარჯიშოების ამოხსნა


წიგნი,
რვეული,
ცარცი, დაფა,
ბუკი.



მათ. III.8 /2
მათ. III.8 /3



განმავითარებელი  შეფასება .. წინასწარ გამზადებული შეფასების რუბრიკა.


2
გზა და მიმართულება, არე და მისი სახელი


1 სთ.


15.10.2018
წელი



მოსწავლემ შეძლოს, გეომეტრიული ფიგურის წვეროების ასოითი აღნისვნების დახმარებიტ,არეების დასახელების დადგენა; ფიგურების წვეროების მიხედვით, ერთი წვეროდან მეორე წვერომდე მისასვლელი გზების იდენტიფიცირება.
შეძლოს მათემატიკური მეტყველაბა.


ინდივიდ.


მთელი კლასი
წყვილებში



აქტიური ლექცია
სახელმძღვანელოში მუშაობა,
პრაქტიკული მუშაობა.


თაბახის ფურცლები , ფანქრები,
,სახელმძღვანელო,  სხვადსხვა გეომეტრიული ფიგურები.


მათ. III.8 /3

მსჯელობა
პრაქტიკული სამუშაო.
განმავითარებელი  შეფასება წინასწარ გამზადებული შეფასების რუბრიკა.


3


მონაკვეთი და ტეხილი

1 სთ.


16.10.2018
წელი

მონაცემთა განლაგება მოცემული თანმიმდევრობით ან მოცემულ პოზიციებზე,მონაცემთა მოცემულ ჯგუფში მონაცემის ადგილის  მოძებნის უნარის გამომუშავება . მონაცემთა ერთობლიობის კლასიფიკაცია და ამ კლასიფიკაციის წესის აღწერა,პიქტოგრამა,
ცხრილი,სია.


ინდივიდ.


მთელი კლასი
წყვილებში



აქტიური ლექცია
სახელმძღვანელოში მუშაობა
პრაქტიკული მუშაობა


თაბახის ფურცლები , ფანქრები,
მოსწავლეთა სია,
სახელმძღვ.


მათ. III.8 /2
მათ. III.9 /1



მსჯელობა
პრაქტიკული სამუშაო

4
სანტიმეტრი და მეტრი
1 სთ.


17.10.2018
წელი

წრფივი ზომების დადგენის პროცესის გააზრება, რიცხვების გამოყენება ფიგურათა შედარებისას სიგრძის მიხედვით. ტერმინების - გრძელი, მოკ-
ლე, ტოლი - გააზრება, სტანდარტული ერთეუ -ლების საჭიროების გააზრება.


შეძლონ  გეომეტრიული ფიგურების ჩახაზვა, თითოეული გვერდის სიგრძის გაზომვა     და შესაბამისი  სტანდარტული ზომის  ერთეულის  დაფიქსირება.  
   ●ახალი ცოდნის გამტკიცება  ტექტური ამოცანების  ამოხსნისა  და  შემდგომ  ერთობლივი  განხილვის მიზნით ,  საყოფაცხოვრებო  ვითარებაში  ცოდნის  გამოყენება  (ტრანსფერი).
    ● ისტ-ის   ეფექტური  და  უსაფრთხო  გამოყენება.


ინდივიდ.


მთელი კლასი,
ჯგუფური.



სახელმძღვანელოზე მუშაობა, მიზნობრივად შერჩეული დავალებები, კითხვა-პასუხი, სავარჯიშოების ამოხსნა



ელ.წიგნი -აწყობილი Power Point -ში.
შეფასების სტიკერები.
დაფა, მაკერი, საჩვენებელი ჩხირი, ხის გეომეტრიული ფიგურა,   დიახ არა ბარათები,შეფასების სტიკერები.
როუტერი,27ლეპტოპი+ 1 მასწავლებლის,ტესტები.



მათ. III.10 /2
მათ. III.10 /3



მსჯელობა
პრაქტიკული სამუშაო.
განმავითარებელი  შეფასება წინასწარ გამზადებული შეფასების რუბრიკა.


5
მრავალკუთხედები  და მისი ნაწილები
1 სთ.
18.10.2018 წელი

ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების დასახელე-
ბა, ამოცნობა. ასოების გამოყენება გეომეტრიული ფიგურების წარმოსადგენად (წვერო,კუთხე, გვერდი,წერტილი)


ინდივიდ.


მთელი კლასი

სახელმძღვანელოზე მუშაობა, მიზნობრივად შერჩეული დავალებები, კითხვა-პასუხი, სავარჯიშოების ამოხსნა
წიგნი,
რვეული,
ცარცი, დაფა,
ბუკი.



მათ. III.10 /3.



მსჯელობა
ტესტური წერა

6
რომელი არეა უფრო დიდი?



1 სთ.
19.10..2018
წელი

გეომეტრიული ფიგურების გამოყენებით არეების დადგნა  სიდიდის მიხედვით.


ინდივიდ.
დაფასთან მუშაობა;
დამოუკიდებელი მუშაობა;


წიგნი,
რვეული,
საწერკალამი,
დაფა, ცარცი


მათ. III.9 /1
მათ. III.9 /2


მსჯელობა
წერითი სამუშაო.




7

მართკუთხედი და კვადრატი
1 სთ.
21.10.2018 წელი
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის შედგენა -კერძოდ მართკუთხედისა და კვადრატის,
ფიგურათა მოდელების გამოყენებით.
მთელ კლასთან, ინდივიდუალური.


ჯგუფური.
წიგნი,
რვეული,
ცარცი, დაფა, პლასტილინი, ჩხირები,თაბახის ფურცლები, ფანქრები.
მათ. III.9 /1
მსჯელობა
პრაქტიკული სამუშაო.
განმავითარებელი  შეფასება წინასწარ გამზადებული შეფასების რუბრიკა.


8

წრე და წრეწირი
1 სთ.
22.10.2018 წელი
შეძლონ წრისა და მისი ნაწილების  ჩახაზვა და დასახელება, ლათინური ასოების გამოყენებით. შეძლონ მათემატიკური მეტყველება.
მთელ კლასთან, ინდივიდუალური.
წყვილებში.
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, ცარცი, მაგნიტური წრეები.
მათ. III.8 /2

შეფასების რუბრიკა.



9
სარეზერვო დრო
1 სთ.
23.10.2018 წელი
განვლილი მასალის გამეორება და პრაქტიკაში გამოყენება
ინდივიდუალური
ტესტირება
ტესტირებისათვის ელ.მასალა.26 +1 მასწავლებლის ლეპტოპი.
როუტერი.
მათ. III.8
მათ. III.9
მათ. III.10

ტესტური სამუშაო
მასწავლებლის პროგრამა.

                                                                                     
                                                                                                     III    თავი
                               100-მდე  რიცხვები



1
 ასეულები



2 სთ.


24.10.2017
წელი



სამნიშნა რიცხვის ჩაწერაში სხვადსახვ თანრიგში მდგომი ციფრების შესაბამისი მნიშვნელობების დასახელება და რიცხვის წარმოდგენა    სათანადო შესაკრებების სახით.


ინდივიდ.
მთელი კლასი


აქტიური ლექცია;
სახელმძღვ.
მუშაობა;
წერითი  სამუშაო.


წიგნი,
რვეული,
საწერკალამი,
დაფა, ცარცი


მათ. III.1 /1.



საკლასო დავალებები



2
ასეულების შედარება


2 სთ.


25.10.2018
წელი
26.10.2018
წელი



სამნიშნა რიცხვების შედარება და მათი დალაგება ზრდადობითა და კლებადობით.


ინდივიდ.
მთელი კლასი


ისტის  გამოყენება;
იხ: ლინკი      ------------------------    



სახელმზღვანელო,დაფა,ცარცი,ბუკი, პროექტორი, როუტერი, დანართები, ვორდის საქაღალდეში გამზადებული ელექტრონული მასალა, შეფასების ბარათები,
პროექტორი. ელექტრონული
წიგნი.  
,მასწავლებლის პროგრამით  წინასწარ გამზადებული ტესტები.  



მათ. III.1 /3.



ზეპირი ანგარიში;
დამოუკიდებელი მუშაობა.


ისტის---
გამოყენება.
3
ასეულების დალაგება რიცხვთა ღერძზე
2


29.10.2018 წელი.


30.10.2018 წელი.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს, სამნიშნა რიცხვების დალაგება რიცხვთა ღერძზე.


ინდივიდ.
მთელი კლასი


მუშაობა სახელმძღვანელოში;


დამოუკიდებელი  წერა.
მათემატიკური თამაში,,დაშიფვრა“


წიგნი,
რვეული,
საწერკალამი,
დაფა, ცარცი
მათ. III.1 /3.


მსჯელობა
პრაქტიკული სამუშაო.

4
ასეულების შეკრება-გამოკლება
1 სთ.
31.10.2018
წელი

მოსწავლემ შეძლოს ასეულების შეკრება-გამოკლება სხვადსხვა ხერხის/რესურსის გამოყენებით;
ირჩევს და იყენებს შეკრება-გამოკლების მოქმედებების შესრულების ადეკვატურ ხერხს კონკრეტული მაგალითის შემთხვევაში;



ინდივიდ.
მთელი კლასი
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
დამოუკიდებელი  წერა.



წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა, ცარცი


მათ. III.2 /2.



პრაქტიკული სამუშაო.
შეფასების რუბრიკა.

5
ათასამდე რიცხვები
2
1.11.2018
წელი


2.11.2018
წელი

შეძლოს ათასამდე რიცხვების ჩაწერა და
მოახდინოს  ათობითი პოზიციური სისტემის დემონსტრირება სხვადასხვა მოდელის გამოყენებით;

ინდივიდ.
მთელი კლასი
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
ტესტი სახელმძღვ.
დამოუკიდებელი  წერა.
მათემატიკური თამაში,,რა რიცხვივარ?“

წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა, ცარცი,ფერადი კამათლები.
მათ. III.1 /1.
.



ზეპირი გამოკითხვა;
შეფასების რუბრიკა.

6
დიდი რიცხვების შედარება
2
5.11.2018
წელი


6.11.2018
წელი

ათასეული  რიცხვების შედარებისა ათობითი პოზიციური სისტემის დემონსტრირების გამოყენება, რიცხვების დალაგება ზრდისა და კლების მიხედვით.



ინდივიდ.
სახელმძღვანელოზე მუშაობა, მიზნობრივად შერჩეული დავალებები, კითხვა-პასუხი, სავარჯიშოების ამოხსნა
წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა, ცარცი
მათ. III.1 /3.

დამოუკიდებელი მუშაობა;
შეფასების რუბრიკა.
ტესტირება ლეპტოპით.

7
დიდი რიცხვების დალაგება რიცხვთა ღერძზე
2
7.11.2018
წელი


8.11.2018
წელი

მოსწავლემ უნდა შეძლოს, პოზიციური სისტემის რიცხვების შედარებისას, დალაგება რიცხვებს ზრდადობით ან კლებადობით (რიცხვების რაოდენობა არ აღემატება ხუთს);
დაასახელოს მოცემული რიცხვის წინა და მომდევნო რიცხვები; დაასახელოს  მოცემული რიცხვის უახლოეს ათეული, ასეული;

ინდივიდ.
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
ტესტი.
დამოუკიდებელი  წერა.
მიზნობრივად შერჩეული დავალებები, კითხვა-პასუხი, სავარჯიშოების ამოხსნა.
წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა, ცარცი, რიცხვითი ღერძი.
მათ. III.1 /3.
მათ. III.1  /4.

დამოუკიდებელი მუშაობა;
განმავითარებელი კომენტარები. შეფასების რუბრიკა.

8
მცირე რაოდენობების დამატება
2 სთ.
9.11.2018
წელი


12.11..2018
წელი

შეძლოს, კონკრეტული მაგალითისთვის შერჩევა და გამოიყენოს ზეპირი ანგარიში (შეკრების) სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით;
აღწეროს გამოყენებული ხერხი  და მოახდენინოს მის დემონსტრირება მოდელზე.


ინდივიდ.
ჯგუფური
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
ტესტი სახელმძღვ.
დამოუკიდებელი  წერა.
ვიპ სავარჯიშოები
წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა, ცარცი,სხვადასხვა პატარა საგნები.
მათ. III.2 /1.
.

დამოუკიდებელი მუშაობა;
ტესტირება

9
მცირე რაოდენობების გამოკლება
1 სთ.


13.11.2018
წელი

შეძლოს, კონკრეტული მაგალითისთვის შერჩევა და გამოიყენოს ზეპირი ანგარიში (გამოკლება) სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით;
აღწეროს გამოყენებული ხერხი  და მოახდენინოს მის დემონსტრირება მოდელზე.
ინდივიდ.
მთელი კლასი
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;
ტესტი სახელმძღვ.
დამოუკიდებელი  წერა.


მათ. III.2 /1.

საკლასო
მუშაობა;
ტესტირება

10
ათეულებამდე დამრგვალება
2 სთ.
14.11.2018
წელი


15.11.2018
წელი

მოსწავლემ შეძლოს, ათეულებამდე დამრგვალება, უახლოესი ათეულების მოძებნით.
ინდივიდ.
მთელი კლასი
გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;



წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა, ცარცი, რიცხვითი ღერძი.


მათ. III.1 /4.

საკლასო
მუშაობა;
ტესტირება

11
ასეულებამდე დამრგვალება
1 სთ.
16.11.2018
წელი

მოსწავლემ შეძლოს, ასეულებამდე დამრგვალება, უახლოესი ასეულების მოძებნით.
ინდივიდ.
მთელი კლასი.
ჯგუფური
გონებრივი იერიში;
დისკუსია
სიტუაციური თამაში
წერითი სავარჯიშოები
ციფრებიანი ბარათები
წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა, ცარცი,
რიცხვითი ღერძი.
მათ. III.1  /4.

საკლასო
მუშაობა;
მსჯელობა


შემაჯამებელი
1 სთ.
19.11.2018 წელი
განვლილი მასალის გამეორება,ცოდნის ხარისხის შემოწმება


ინდივიდ.


ტესტირება


ტესტის ფურცელი,
კალამი


მათ. III.1  /1.
მათ. III.1  /2.
მათ. III.1  /3.
მათ. III.1  /4.

შესრულებული სამუშაოს ხარისხი



                                IVთავი
                                                                       მონაცემები და სიდიდის გაზომვა



1


მონავემების შეგროვება


1 სთ.


20.11.2018 წელი



მოსწავლემ შეძლოს  რეალურ ობიექტზე დაკვირვირვებით მონაცემების შეგროვება და ასახვა.


ინდივიდ.
მთელი კლასი.
ვ.ი.პ.
გონებრივი იერიში,
დისკუსია,
მუშაობა სახელმძღვანელოში, ვ.ი.პ.


სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული მაკრატელი, სახაზავი, ფანქარი.
ცხრილები.


მათ. III.11/1
მათ. III.11 /2
მათ. III.11 /3



დავალების გამოკითხვისას განმავითარებელი კომენტარები,  ვინ იქნება პირველი შეფ.რუბრიკის გამოყენებით.


2
მონაცემების მიხედვით ჯგუფის გამოყოფა
1 სთ.
21.11.2018 წელი.

მოსწავლემ შეძლოს  საჭირო მონაცემების  ამოკრება უმარტივესი ცხრილიდან;
მოცემული მონაცემების მიხედვით  ჯგუფებად დაყოფა.

მთელი კლასი,
ინდივიდ.

მონაცემების შეგროვება, მათი დაყოფა ჯგუფებად.
მათემატიკური თამაში --     
,,მონაცემების   ჯგუფებად დაყოფა არ მეშლება“

სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, სახაზავი, ფანქარი.


მათ. III.12/1
მათ. III.12 /2
მათ. III.13 /2



აქტიურობა,
მსჯელობა, ინდივიდუალურად.

3
პიქტოგრამა
1 სთ.
22.11.2018 წელი

ზეპირსიტყვიერად აღწერს/განმარტავს პიქტოგრამას;
შეძლებენ  პიქტოგრამების შედგენას, მოცემული ინფორმაციის მიხედვით.
ინდივიდ.
მთელი კლასი


მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
მსჯელობა


ტესტირება
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, სახაზავი, ფანქარი.


მათ. III.12 /3



მსჯელობა

4
მონაცემების მოწესრიგება ცხრილში
1 სთ.
26.11.2018 წელი.


ამოკრებს საჭირო მონაცემებს ცხრილიდან;
განალაგებს მონაცემებს მოცემული თანმიმდევრობით და ალაგებს რაიმე წესით;

ინდივიდ.
მთელი კლასი
წყვილებში


მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა
ტესტი

სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, სახაზავი, ფანქარი. ლეპტოპები, როუტერი, ელ მასალა.
მათ. III.13/1

პრაქტიკული მუშაობა, ლეპტოპში
მასწავლებლის პროგრამის გამოენება.

5
სვეტოვანი დიაგრამა
1 სთ.
27.11.2018 წელი

მოსწავლემ შეძლოს მონაცემების მიხედვით სვეტოვანი დიაგრამის შექმნა.
ინდივიდ.
მთელი კლასი

მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა
დამოუკიდებელი სამუშაო.

სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, სახაზავი, ფანქარი,
ელ.წიგნი,
პროექტორი, ლეპტოპი.


დამატებითი


დამოუკიდებელი მუშაობა.


6.

კალენდარი
1 სთ.
28 .11.2018 წელი
მოსწავლემ შეძლოს, კალენდრის შესწავლა, სხვადასხვა რესურსისა და მეთოდის გამოყენებით- დღეების, თვეების  დადგენა.
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად, დამოუკიდებელი.
ზეპირი აზროვნების უნარის განვითარება, მუშაობა დაფასთან, პრაქტიკული სამუშაოები.
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, დაფა, ცარცი, კალენდარი, ხელის თითები.

დამატებითი
აქტივობების მიხედვით.შეფასების რუბრიკის გამოყენებით.

7.

ისრებიანი საათი და ელექტრო
საათი
1 სთ.
29. 11.2018 წელი
მოსწავლეებმა შეძლონ,
დროის დადგენა საათის გამოყენებით.
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად,
ზეპირი აზროვნების უნარის განვითარება, მუშაობა დაფასთან, ელ.წიგნის დამუშავება, პრაქტიკული სამუშაოები.
სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი, საათი, ნახატები,ელ. წიგნი, პროექტორი,
ბუკი.
დამატებითი
მიმდინარეგანმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება.

8.

დილის და საღამოს საათები
1 სთ.
30. 11.2018 წელი
მოსწავლეებმა შეძლონ,
დროის განსაზღვრა ელექტრონული და მექანიკური საათის გამოყენებით და დილის და საღამოს საათების დადგენა.
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად, დამოუკიდებელი.
მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა
დამოუკიდებელი სამუშაო.

სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი, საათი, ნახატები,ელ. წიგნი, პროექტორი,
ბუკი.
დამატებითი
მიმდინარეგანმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება. დამოუკიდებელი.

9.
ნახევარი საათი
1 სთ.
3.12.2018 წელი
მოსწავლეებმა შეძლონ, საათის გამოყენებით ნახევარი საათის განსაზღვრა  და დაფიქსირება .
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად,
გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;

სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, საათი,დაფა ფარცი,
ელ.წიგნი,
პროექტორი,
დამატებითი
მიმდინარეგანმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება.

10
რომელი საათია?
1 სთ
4.12.2018 წელი
მოსწავლეებმა შეძლონ, დროის დადგენა და სხვადასხვა მეთოდით დაფიქსირება.
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად,
გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;

სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, საათი,დაფა ფარცი,
ელ.წიგნი,
პროექტორი,
დამატებითი
მიმდინარეგანმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება.

11
ფული და საფასურის გადახდა

1 სთ.
5.12.2018 წელი
 ეროვნული ფულის გამოყენების უნარის განვითარება;
რეალურ ვითარებასთან დაკავშირებული ამოცანის ამოსახსნელად ადგენს და იყენებს ისეთ რიცხვით გამოსახულებას, რომელიც შეკრების/გამოკლების ერთ მოქმედებას შეიცავს;
● შეძენილი ცოდნის გამოყენება საყოფაცხოვრებო ვითარებაში

მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად,
გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;

სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ,დაფა ფარცი, ლამინირებული მაგნიტური ფულის კუპიურები.

მათ. III.7  /1

მიმდინარეგანმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება.

12
ხურდა

1 სთ.
6.12.2018 წელი
●ეროვნული ფულის  ნიშნების დასახელებისა და გამოყენების  ჩვევების დაუფლება
 ●პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნა, კომბინაციური აზროვნების განვითარება
● შეძენილი ცოდნის გამოყენება საყოფაცხოვრებო ვითარებაში
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად,
გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;

სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ლამინირებული მაგნიტური ფულის კუპიურები,  ,დაფა ფარცი,
ელ.წიგნი,
პროექტორი,
მათ. III.7  /2

მიმდინარეგანმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება.

13
ტემპერატურა. თერმომეტრი.
გრადუსი.

1 სთ.
7.12.2018 წელი
შეძლონ ტემპერატურის განსაზღვრა, თერმომეტრის გამოყენებით.
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად,
გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;

სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, თერმომეტრი,დაფა ფარცი,
ელ.წიგნი,
პროექტორი,
დამატებითი
მიმდინარეგანმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება.

14
მძიმე და მსუმბუქი

1 სთ.
10.12.2018 წელი
შეძლონ, წონის საზომი ერთეულების გააზრება/მსუმბუქისა და მძიმის.
პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნა.
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად,
გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;

სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, საათი,დაფა ფარცი. სხვადასხვა  სიმძიმის საგნები.

დამატებითი
მიმდინარეგანმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება.

15
გრამი და კილოგრამი

1 სთ.
11.12.2018 წელი
შეძლონ, წონის საზომი ერთეულების გააზრება და მათი გამოყენება  საყოფაცხოვრებო ვითარებაში.
მთელ კლასთან, ინდივიდუალურად,
გონებრივი იერიში;
მუშაობა სახელმძღვანელოში;
მუშაობა დაფასთან;

სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, დაფა ფარცი, უღლებიანი
სასწორი, სხვადსხვა სიმძიმის საგნები.

დამატებითი
მიმდინარეგანმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება.

16
შემაჯამებელი
1 სთ.
12.12.2018 წელი
განვლილი მასალის გამეორება,ცოდნის ხარისხის შემოწმება ( მეოთხე თავის)
მთელ კლასთან,
ინდივიდ.
განვლილი მასალის გამეორება ზეპირად/ ზეპირი აზროვნების განვითარება,
ტესტირება.
ტესტიის ელ.მასალა,
ლეპტოპები, როუტერი,მასწავლებლის ტესტირების  პროგრამა.
მათ. III.7  /1
მათ. III.7  /2
დამატებითი
შესრულებული სამუშაოს ხარისხი.

     
                                           V თავი
                                   შესაბამისობა  და მიმდევრობა
                                                                                                              


1


საგანთა და რიცხვთა მიმდევრობა


1 სთ.


13.12.2018 წელი
სხვადსახვა ტიპის( მათ შორის რიცხვთა)
მიმდევრობების  პერიოდის დადგენა და მიმდევრობების განვრცობა.   
პრაქტიკული სამუშაოების შესრულება.


ინდივიდ.
მთელი კლასი



მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა.



სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული,
დაფა , ცარცი, ფერადი ფანქრები, სტიკერები.


მათ. III.5  /1
მათ. III.6  /2

მსჯელობა,
საკლასო -საშინაო დავალებები, პრაქტიკული
მუშაობა.

2
მსგავსი მიმდევრობები
1 სთ.
14.12.2018 წელი

მოცემული მიმდევრობების მიხედვით, შექმნას მსგავსი მიმდევრობა სხვა ობიექტების გამოყენებით;
ერთმანეთს შეადაროს რამდენიმე მიმდევრობა და გამოყოს მსგავსი მიმდევრობები:
ინდივიდ.
მთელი კლასი
წყვილებში.


მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა.

სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ,დაფა ცარცი. ფერადი ფანქრები,
ნახატები, სტიკერები,ცხრილი.
მათ. III.5  /2
მათ. III.5  /3

მსჯელობა
საკლასო-საშინაო დავალებები,
პრაქტიკული მუშაობა.

3
ასოითი გამოსახულება
1 სთ
17.12.2018 წელი

ასოითი გამოსახულების  შექმნა, წაკითხვა და მისი მნიშვნელობის  პოვნის უნარის განვითარება; მოცემული ასოითი  გამოსახულების ექვივალენტური გამოსახულების პოვნა.
ინდივიდ.
მთელი კლასი

მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა.
ელექტრონული სავარჯიშოები

სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ბუკი, პროექტორი,დაფა ცარცი
მათ. III.7  /2

მსჯელობა
საკლასო დავალებები,
პრაქტიკული სამუშაოები.

4
ასოითი გამოსახულების მნიშვნელობა
1 სთ.
18.12.2018 წელი
ასოითი გამოსახულების  შექმნა, წაკითხვა და მისი მნიშვნელობის  პოვნის უნარის განვითარება; მოცემული ასოითი  გამოსახულების ექვივალენტური გამოსახულების პოვნა და ამ უნარის გამოყენება მარტივი პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნისას.
ინდივიდ.
მთელი კლასი
წყვილებში
მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა.

სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ,დაფა ცარცი
მათ. III.7  /2

მსჯელობა
საკლასო დავალებები,
პრაქტიკული სამუშაოები.

5
შესაბამისობა
1 სთ.
19.12.2018 წელი
სხვადასხვაგვარად( სიტყვიერად,გრაფიკულად)მოცემული შესაბამისობების ინტერპრეტირება.
ინდივიდ.
მთელი კლასი
წყვილებში
მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა.
ელექტრონული სავარჯიშოები
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ,დაფა ცარცი
მათ. III.6 /2

მსჯელობა
საკლასო-საშინაო დავალებები, პრაქტიკული სამუშაოები.


6
შესაბამისი
2 სთ.
20.12.2018 წელი
21.12.2018 წელი

სხვადასხვაგვარად( სიტყვიერად,გრაფიკულად)მოცემული შესაბამისობების ინტერპრეტირება.
ინდივიდ.
მთელი კლასი
წყვილებში
მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა.

სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ,დაფა ცარცი
მათ. III.6  /2



წერითი დავალებები.

7
განტოლება და მისის ფესვი
2 სთ.
24.12.2018 წელი
25.12.2018 წელი
მოსწავლეებმა შეძლონ, განტოლების ფესვის პოვნა სინჯვის ხერხით.
შეძლონ განტოლების ფესვის გამოყენებით შემოწმება.
ინდივიდ.
მთელი კლასი

მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა.

სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ,დაფა ცარცი
მათ. III.7  /2
მათ. III.7  /3

წერითი დავალებები

8
მარტივი განტოლებები
2 სთ.
26.12.2018 წელი
27.12.2018 წელი
პოულობს შეკრების და გამოკლების შემცველი ტოლობის უცნობი კომპონენტის მნიშვნელობას;
მოსწავლეებმა შეძლონ მარტივი განტოლებების ამოხსნა.

ინდივიდ.
მთელი კლასი

ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი  და პრაქტიკული მუშაობა;

სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატი,
26 ლეპტოპი+ 1მასწავლებლის,  როუტერი, პროექტორი,
ელ.წიგნი.
იხ: ლინკი-----------
მათ. III.7  /2
მათ. III.7  /3

მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება;  დამოუკიდებელი სამუშაო;
ლეპტოპში მასწავლებლის შეფასების პროგრამა.
ისტ-ის
გამოყენება და  შექმნა.
9
გამეორება
1 სთ.
28.12.2018 წელი
განვლილი მასალის გამეორება. შესწავლილი მასალის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განმტკიცება.











ინდივიდ.
მთელი კლასი.

მუშაობა დაფასთან;
სახელმძღვ. მუშაობა;
ტესტირება.
სახელმძღვანელო;
კალამი, რვეული, ,დაფა ცარცი,ბარათები,თაბახის
ფურცლები.


მათ. III.5  /1
მათ. III.5  /2
მათ. III.5  /3
მათ. III.6  /2
მათ. III.7  /2

მსჯელობა
წერითი დავალებები,
ზეპირი  გამოკითხვა,
დამოუკიდებელი მუშაობა,
ტესტი.

2 комментария: