![]() |
სსიპ ქალაქ თბილისის
85-ე საჯარო სკოლის
IV კლასის დამრიგებლის
ნინო ილურიძის
სადამრიგებლო საათის თემატიკა
I სემესტრი
2015-2016 სასწავლო წლისათვის
მიმართულება
|
თემა
|
მიზანი
|
აქტივობები
|
რესურსი
|
თარიღი
|
პიროვნული და
მორალური განვითარება
|
ბავშვთა ვალდებულებები
|
მოსწავლეთა უფლებებისა და ვალდებულებების ჰარმონიული დაბალანსება
|
1.სკოლის შინაგანაწესის გაცნობა
2. კლასში ქცევის წესების შემუშავება
3. შეჯამება
|
სკოლის შინაგანაწესი,
თაბახის ფურცელი, კალმები
|
17.09.15წ
|
ბავშვთა ვალდებულებები
|
მოსწავლეთა უფლებებისა და ვალდებულებების ჰარმონიული დაბალანსება.მე-კონცეფციის
ფორმირება.
თვითპრეზენტაცია
|
1.თამაში: „ ჩემი გერბი“
2. მე მინდა ვიყო...
3. შეჯამება
|
თაბახის ფურცლები, ფანქრები,
სკოჩი, დაფა
|
24.09.15წ
|
|
კონფლიქტი
|
ადამიანთა შორის განსხვავებების ან მსგავსების დაფიქსირება,მისი მნიშვნელობის
გააზრება. მოლაპარაკება,
|
1.კონფლიქტი;
კონფლიქტის სახეები;
2.ჯგუფებად დაყოფა.
სიტუაციური ამოცანების განხილვა
ჯგუფებში
4. შეჯამება
|
ამობეჭდილი ტექსტები,
ფანქრები,
|
1.10.15წ
|
|
კონფლიქტი
|
ადამიანთა შორის განსხვავებების ან მსგავსების დაფიქსირება,მისი მნიშვნელობის
გააზრება. მოლაპარაკება,
მედიატორი
|
1.კონფლიქტის მოგვარების გზები და ხერხები: მოლაპარაკება,
დაზავება;
სლაიდშოუს ჩვენება
2. მედიატორი და მისი როლი კონფლიქტის მოგვარებაში;თამაში:
„ტკბილი პრობლემა“
3. შეჯამება
|
ბუკი,
PowerPoint -ში გაკეთებული პრეზენტაცია;
თაბახის ფურცლები,
კალმები
|
8.10.15წ
|
|
ჩვენი სამყარო
|
მე-კონცეფციის ფორმირება,საკუთარი ღირსებების წარმოჩენა,
თვითპრეზენტაცია
|
1.თამაში:“ ჩემი ისტორია“
2. ისტორიების პრეზენტაცია
3. შეჯამება
|
პატარა ბარათები,
კალმები,
|
15.10.15წ
|
|
ჩვენი სამყარო
|
მე-კონცეფციის ფორმირება, მსგავსი თვისებების აღმოჩენა, კლასის შეკვრა,
ურთიერთპატივისცემა
|
1. კლასის ჯგუფებად დაყოფა;
2. .თამაში: „ჩვენ ვგავართ ერთმანეთს“;
3. პრეზენტაცია
4. შეჯამება
|
მარკერები,
თაბახის ფურცლები
|
22.10.15წ
|
|
ჩვენი სამყარო
|
ადამიანთა შორის განსხვავებების ან მსგავსების დაფიქსირება,მისი მნიშვნელობის
გააზრება.
|
1.ადამიანთა უნიკალურობა: ინტერესები, საყვარელი საქმიანობა;
2. ჯგუფებად დაყოფა და კითხვარების შევსება;
3. პრეზენტაცია
4. შეჯამება
|
თაბახის
ფურცლები კითხვარებით, მარკერი,
კალმები
|
29.10.15წ
|
|
გარემოს დაცვითი კულტურა და
ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
ჯანსაღი ცხოვრების სტილი
|
მოსწავლეებში პირადი ჰიგიენის დაცვის ,სწორი კვების რეჟიმის შედგენის,
დასვენების დროსა და სამეცადინო დროის სწორად განაწილების უნარების ჩამოყალიბება
|
5.11.15წ
|
||
ჯანსაღი ცხოვრების სტილი
|
12.11.15წ
|
||||
მავნე ჩვევები: ფრჩხილების კვნეტა,უსუფთაო
ხელები,სხისი პირადი ნივთების გამოყენება
|
ადამიანის ჯანმრთელობისთვის ზიანის მომტანი ჩვევების განსაზღვრა,თავიდან
აცილების გზების ძიება;
მოსწავლეებში პირადი ჰიგიენის დაცვის
|
1. ჩვენი დაკვირვებული თვალი ხედავს - ჩვენი მავნე ჩვევები
2. როგორ ჩნდებიან ჭიები ჩვენს ორგანიზმში - ექიმის რჩევები
|
ბუკი,
PowerPoint -ში გაკეთებული პრეზენტაცია;
ადამიანური რესურსი - უბნის ექიმი - მაია შამუგია
|
19.11.15წ
|
|
მავნე ჩვევები:
თამბაქოს ზეგავლენა ადამიანის ჯანმრთელობაზე.
|
ადამიანის ჯანმრთელობისთვის ზიანის მომტანი ჩვევების განსაზღვრა,თავიდან
აცილების გზების ძიება
|
1. რა არის თამბაქო - ჯგუფებში მუშაობა
2. .თამბაქოს ზეგავლენა ადამიანის ჯანმრთელობაზე - ბიოლოგიის მასწავლებლის
ინფორმაცია
|
თაბახის ფურცლები, სიგარეტის ღერები, ბუკი,
PowerPoint -ში გაკეთებული პრეზენტაცია;
ადამიანური რესურსი - ბიოლოგიის მასწავლებელი - ლალი ბუკია
|
26.11.15წ
|
|
უსაფრთხოება და
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება
|
ქუჩაში
მოძრაობის
წესები
|
მოსწავლეემ შეძლოს ამოიცნოს ქუჩაში მოძრაობის აღმნიშვნელი ნიშნულები,
შეძლოს ქუჩაში სწორად ორიენტირება
|
1.ქუჩაში მოძრაობის წესები და მარეგულირებელი.
2. ჯგუფების მიერ მუყაოს ქაღალდზე თაბახის ფურცლების დაწებება და საგზაო
ნიშნების შექმნა;
3.წესების დაცვა მოძრაობისას თამაში: „იმოძრავე სწორად“
|
ბუკი,
PowerPoint -ში გაკეთებული პრეზენტაცია რამდენიმე
საგზაო ნიშანის შესახებ; მუყაოს ქაღალდი, მაკრატელი, წებო, თაბახის ფურცლები, ფანქრები,
პოლიციელის ქუდი,სასტვენი
|
|
ქუჩაში
მოძრაობის
წესები
|
მოსწავლეემ შეძლოს ამოიცნოს ქუჩაში მოძრაობის აღმნიშვნელი ნიშნულები,
შეძლოს ქუჩაში სწორად ორიენტირება,მიღებულიცოდნის პრაქიკაში გამოყენება
|
1.საგზაო ნიშნების გახსნება
2. დაეხმარე სხვებს სწორად იმოძრაონ : სიტუაციური ამოცანების ამოხსნა
და მსჯელობა ჯგუფებში
3. შეჯამება
|
წინა გაკვეთილზე მოსწავლეების მიერ შექმნილი საგზაო ნიშნები;
თაბახის ფურცლები, კალმები
|
3.12.15წ
|
|
არასტანდარტული სიტუაციები
|
არასტანდარტულ სიტუაციიდან თავის დაღწევის უნარების გამომუშავება; ვირტუალურ
მეგობრებთან უსაფრთხოების ზომების მიღება
|
1.უხერხული სიტუაციები;
დაძლევის გზები და ხერხები
2. თამაში: „შეცდომის გასწორება“
3. ვირტუალური მეგობრების” სიკეთე“
|
თაბახის ფურცლები,
ფანქრები
ბუკი,
PowerPoint -ში გაკეთებული პრეზენტაცია;
|
10.12.15წ
|
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
ჩვენი კლასის გაზეთი
|
მოსწავლეებში შემოქმედებითი უნარების განვითარება, ინდივიდუალური შესაძლებლობების
გამოვლენა
|
1.მედია საშუალებები, გაზეთი.
2. გაზეთის სახელწოდების მოფიქრება;
3. გაზეთის დიზაინის კონკურსი
|
ბუკი,
PowerPoint -ში გაკეთებული პრეზენტაცია;
თაბახის ფურცლები,
ფანქრები
|
17.12.15წ
|
ჩვენი კლასის გაზეთი
|
მოსწავლეებში შემოქმედებითი უნარების განვითარება, ინდივიდუალური შესაძლებლობების
გამოვლენა
|
გაზეთზე მუშაობა და გამოშვება
|
გაზეთის გამოფენა სკოლის დერეფანში
|
24.12.15წ
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий