თემატური გეგმა
საგანი: მათემატიკა
კლასი: IV
პედაგოგი: ნინო ილურიძე
№
|
თემა და მასში
შემავალი საკითხები
|
სთ. რაოდენობა
|
თემის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები
|
ძირითადი აქტივობები
და მეთოდები
|
რესურსები
|
შეფასება
|
თარიღი
|
I
|
გამეორება,
ნატურალური რიცხვები ერთიდან ათასამდე
1.
გავიხსენოთ ერთიდან
ათასამდე ნატურალური რიცხვების ჩაწერის წესი
2.
რიცხვების შედარება
და დალაგება
3.
რიცხვების დამრგვალება
4.
დამატებითი ამოცანები
|
8სთ
|
·
მოსწავლე ჩაწერს და კითხულობს რიცხვებს, ახდენს პოზიციური
სისტემის დემონსტრირებას;
·
წარმოადგენს რიცხვს
სათანრიგო შესაკრებთა ჯამის სახით;
·
ახდენს რიცხვების შედარებას და ამრგვალებს ათეულებამდე, ასეულებამდე;
|
ინდივიდუალური, ჯგუფებში
მუშაობა დამოუკიდებელი და პრაქტიკული
მუშაობა, კვლევა-ძიება, თამაში-იპოვე
შენი ადგილი.
|
სახელმძღვანელო, სავარჯიშო რვეული, სახაზავი და ფანქარი, დაფა, ცარცი, ბუკი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელ
|
|
II
|
ნატურალური
რიცხვები მილიონამდე
1.
ჩავწეროთ ათასზე მეტი
ნატურალური რიცხვები
2.
შევადაროთ და დავალაგოთ
რიცხვები
3.
რიცხვების გამრავლების
წესი
4.
ვიყენებთ სვეტოვან
დიაგრამას
5.
დამატებითი ამოცანები
|
12სთ
|
·
შეუძლია მილიონამდე
რიცხვების წაკითხვა, ჩაწერა;
·
წარმოადგენს რიცხვს
სათანრიგო შესაკრებთა ჯამის სახით;
·
ახდენს რიცხვების შედარებას და ამრგვალებს ათეულებამდე, ასეულებამდე;
·
აღწერს სვეტოვანი დიაგრამის
სახით წარმოდგენილ მონაცემებს;
|
ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი და პრაქტიკული მუშაობა;
|
სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული,
საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატი,
ბუკი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელ
|
|
III
|
ნატურალური
რიცხვების შეკრება და გამოკლება
1.
ორნიშნა რიცხვების
შეკრება
2.
ჯამის შეფასება დამრგვალებით
3.
დიდი რიცხვების შეკრება
4.
შევარჩიოთ შეკრების
წესი
5.
ორნიშნა რიცხვების
გამოკლება
6.
სხვაობის შეფასება
დამრგვალებით
7.
დიდი რიცხვების გამოკლება
8.
ამოცანების ამოხსნა
9.
შეკრებისა და გამოკლების
თვისებები
10.
ვპოულობთ შეკრებისა
და გამოკლების უცნობ კომპონენტს
11.
გვეყოფა ფული საყიდლებისთვის?
|
17სთ
|
·
ზეპირად ასრულებს შეკრება-გამოკლებას
რომელიმე ხერხის გამოყენებით;
·
ადარებს გამოთვლების
შედეგს მის მიერვე წინასწარი შეფასებით მიღებულ პასუხს და მსჯელობს გამოთვლების შედეგის
მართლებულობის შესახებ;
·
პოულობს შეკრების და
გამოკლების შემცველი ტოლობის უცნობი კომპონენტის მნიშვნელობას;
·
ხსნის მარტივ ამოცანებს
და ამოხსნისას განასხვავებს საჭირო და ზედმეტ მონაცემებს;
|
ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი და პრაქტიკული მუშაობა;
|
სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული,
საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატი,
ბუკი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელ
|
|
IV
|
დრო,
სიგრძის გაზომვა, გეომეტრია
1.
დრო (რა დროა)
2.
მთელის ნაწილები, ნახევარი,
მეოთხედი, მესამედი
3.
სიგრძის ერთეულები
4.
ტეხილი, ტეხილის სიგრძე.
მანძილი, მარშრუტის სიგრძე
|
10სთ
|
·
განასხვავებ, ასახელებს
და ადარებს მთელის ნაწილებს;
·
იყენებს და ერთმანეთთან
აკავშირებს ზომის სხვადასხვა ერთეულებს;
|
ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი და პრაქტიკული მუშაობა;
|
სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული,
საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატი,
ბუკი, სახაზავი და ფანქარი, საათი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელ
|
|
V
|
ნატურალური
რიცხვების გამრავლება და გაყოფა
1.
გამრავლების თვისებები
2.
გაყოფის თვისებები
3.
ვამრავლებთ ნულებით
დაბოლოებულ რიცხვებს
4.
ვამრგვალებთ თანამამრავლებს
და ვპოულობთ ნამრავლს მოახლოებით
5.
ერთნიშნა რიცხვის გამრავლება
6.
ორნიშნა რიცხვზე გამრავლება
7.
ვამრავლებთ სამნიშნა
რიცხვზე
8.
მოქმედებათა თანმიმდევრობა
9.
გაყოფა ნაშთით
10.
განაყოფს მიახლოებით
ვპოულობთ
11.
ერთნიშნა რიცხვზე
გაყოფა
12.
შესაბამისობა
13.
გამრავლებისა და გაყოფის
უცნობი კომპონენტის პოვნა
14.
ამოცანების ამოხსნა
15.
დამატებითი ამოცანები
|
18სთ
|
·
ზეპირად ყოფს ორნიშნა
რიცხვს ერთნიშნაზე;
·
ხსნის რიცხვის
100-ზე, 1000-ზე გამრავლებისა და ნულებით დაბოლოებულ რიცხვების გამრავლების შემოკლებულ
წესებს;
·
იყენებს წერით ალგორითმს
რიცხვებზე გამრავლება-გაყოფის მოქმედებათა შესასრულებლად, შესაბამის შემთხვევაში
უთითებს ნაშთს;
·
ხსნის მარტივ პროპორციულ
დამოკიდებულებასთან დაკავშირებულ ამოცანებს
·
ამოცანის ამოხსნისას
განასხვავებს ზედმეტ და აუცილებელ მონაცემებს;
|
ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი და პრაქტიკული
მუშაობა;
|
სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული,
საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატი,
ბუკი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელ
|
|
VI
|
ამოცანების
ამოხსნა, გეომეტრია, მონაცემთა ანალიზი
1.
მასის ერთეულები
2.
ამოცანების ამოხსნა
3.
კუბი,პრიზმა, პირამიდა
4.
თამაში, პროექტი
5.
ამოცანების ამოხსნა
(ვიყენებთ ნაშთით გაყოფას)
6.
ცილინდრი, კონუსი,
ბირთვი
7.
მეტობით დავამრგვალოთ
რიცხვი თუ ნაკლებობით?
8.
შევაგროვოთ მონაცემები
9.
მონაცემის შეგროვება
და ორგანიზაცია
10.
პიქტოგრამა
11.
სვეტოვანი დიაგრამა
|
18სთ
|
·
აღწერს გეომეტრიულ
ფიგურებს და ახდენს მათ კლასიფიკაციას;
·
ქმნის ბრტყელი და სივრცული
ფიგურების გრაფიკულ გამოსახულებებს და მოდელებს;
·
პოულობს საგანთა და
ფიგურათა ზომებს და ობიექტთა შორის მანძილებს;
·
აგროვებს თვისებრივ
და რაოდენობრივ მონაცემებს მოცემულ თემასთან ან გამოსაკვლევ ობიექტთან დაკავშირებით;
·
აწესრიგებს რაოდენობრივ
და ტვისებრივ მონაცემებს;
·
|
ინდივიდუალური, წყვილები, დამოუკიდებელი და პრაქტიკული მუშაობა;
|
სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული,
საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატი,
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სსიპ ქალაქ თბილისის #85 საჯარო სკოლა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
თემატური კალენდარული სასწავლო გეგმა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
პედაგოგი:
|
ნინო ილურიძე
|
საგანი:
|
ბუნება
|
კლასი:
|
4(4) კლასი
|
|
|
|
1
|
სწავლების შინაარსი, თემა
|
სწავლების მიზანი
|
სასწავლო დროის მოცულობა
|
შესაბამისობა ესგ-ს შედეგებთან (მიუთითეთ ინდიკატორი)
|
ვადები
|
ანგარიში (ივსება თემის დასრულების შემდეგ)
|
|||
2
|
დიაგნოსტიკური გაკვეთილი
|
მოსწავლემ შეძლოს მესამე კლასში შესწავლილი მასალის გახსენება-გამეორება; არდადეგებზე მიღებული შთაბეჭდილებების გადმოცემა და გაზიარება.
|
1სთ.
|
ბუნ.IV.6.11.
|
16.09.2015
|
|
|
|
|
3
|
I თავი. ხმელეთის ზედაპირი
|
დაკვირვებისა და დასკვნების გამოტანის უნარის განვითარება;
ფერების მიხედვით გლობუსსა და რუკაზე წყლისა და ხმელეთის გარჩევა; შეძლოს განასხვავოს
ლოკალური გარემოს გეოგრაფიული ობიექტები გარემოში; გამოუმუშავდეს გარემოს აღქმისა
და შეცნობისათვის დაკვირვებისა და ანალიზის უნარი.
|
13 სთ.
|
ბუნ.IV.6.11.
|
18.09.2015-18.10.2015
|
|
|
|
|
4
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
მიღებული ცოდნის სისტემაში მოყვანა; სააზროვნო უნარ-ჩვევების
განვითარება; თვითმართვის უნარ-ჩვევების, ნატიფი მოტორული ჩვევების განვითარება.
|
2 სთ.
|
ბუნ.IV.6.11.
|
21.10.2015-23.10.2015
|
|
|
|
|
5
|
II თავი. დედამიწა
|
გაეცნოს ღია და დახურული ჰორიზონტის ცნებას; შეძლოს ჰორიზონტის
ძირითადი და შუალედური მხარეების განსაზღვრა; ფორმითა და მოხაზულობით განასხვავოს
ერთმანეთისაგან კონტინენტები; გაიხსენოს მზე და პლანეტები; გაეცნოს და შეაგროვოს
ინფორმაცია დიდი გეოგრაფიული აღმოჩენების შესახებ.
|
11 სთ.
|
ბუნ.IV.7.
|
25.10.2015-18.11.2015
|
|
|
|
|
6
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
მიღებული ცოდნის სისტემაში მოყვანა; დაკვირვებისა და სააზროვნო უნარ-ჩვევების განვითარება; კონტურულ რუკაზე მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
2 სთ.
|
ბუნ.IV.7.
|
20.11.2015-22.11.2015
|
|
|
|
|
7
|
III თავი. მზე და პლანეტები
|
შესწავლილი მასალის (II კლასში) საფუძველზე შეძლოს მარტივად
დაახასიათოს მზე, დედამიწა და მთვარე; შეძლოს თანმიმდევრულად ჩამოთვალოს პლანეტები
მზიდან დაშორების მიხედვით; შეძლოს შეარჩიოს აღჭურვილობა, რომელიც საჭიროა კოსმოსში
მოგზაურობისას.
|
5 სთ.
|
ბუნ.IV.8.
|
25.11.2015-04.12.2015
|
|
|
|
|
8
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
მიღებული ცოდნის სისტემაში მოყვანა; სააზროვნო უნარ-ჩვევების
განვითარება; თვითმართვის უნარ-ჩვევების, ნატიფი მოტორული ჩვევების განვითარება.
|
1 სთ.
|
ბუნ.IV.8.
|
06.12.2015
|
|
|
|
|
9
|
IV თავი. სითბოს გადაცემა
|
ისაუბროს ჰაერის თვისებებზე; დააკვირდეს ჰაერის თვისებას - თბოი-ზოლატორობას; გაეცნოს ხელოვნურ თბოიზოლატორებს; ისაუბროს მათ პრაქტიკულ გამოყენებაზე; შეძლოს ხელოვნური და ბუნებრივი თბოიზო-ლატორების გარჩევა; ისაუბროს უსაფრთხოების დაცვის წესებზე.
|
6 სთ.
|
ბუნ.IV.3.
|
09.12.2015-20.12.2015
|
|
|
|
|
10
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
მიღებული ცოდნის სისტემაში მოყვანა; ცოდნის გამოყენება; კვლევისა და სააზროვნო უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
1სთ.
|
ბუნ.IV.3.
|
23.12.2015
|
|
|
|
|
11
|
V თავი. მაგნიტი
|
გაეცნოს მაგნიტს; დაკვირვების შედე-გად შეძლოს საგანთა კლასიფიკაცია მაგ-ნიტთან ურთიერთქმედების მიხედვით; საგნების დაჯგუფება მაგნიტთან ურთიერთქმედების მიხედვით; მაგნიტის პოლუსებზე დაკვირვება, შეძ-ლოს განასხვავოს მაგნიტის მიერ სხეუ-ლების მიზიდვა პოლუსებთან და სხვა ნაწილებთან; შეძლოს მაგნიტის ყოფა-ცხოვრებაში გამოყენებაზე მსჯელობა.
|
8 სთ.
|
ბუნ.IV.4.
|
20.01.2016-05.02.2016
|
|
|
|
|
12
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
მიღებული ცოდნის სისტემაში მოყვანა; სააზროვნო უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
1 სთ.
|
ბუნ.IV.4.
|
07.02.2016
|
|
|
|
|
13
|
VI თავი. ბგერათა სამყარო
|
შეძლოს განასხვავოს ერთმანეთისგან სხვადასხვა ბგერები; გაეცნოს ბგერათა მრავალფეროვნებას; გაეცნოს სხვადას-ხვა მუსიკალური ინსტრუმენტის ბგე-რის წყაროს; ამოიცნოს ბგერის წარმოშობის მიზეზი; განასხვავოს მაღა-ლი და დაბალი ჟღერადობის ბგერები; განასხვავოს ბგერები სიძლიერის მიხედვით.
|
8 სთ.
|
ბუნ.IV.5.
|
10.02.2016-26.02.2016
|
|
|
|
|
14
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
მიღებული ცოდნის სისტემაში მოყვანა; სააზროვნო უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
1 სთ.
|
ბუნ.IV.5.
|
28.02.2016
|
|
|
|
|
15
|
VII თავი. სასიცოცხლო ციკლი
|
გაეცნოს მცენარეთა სხვადასხვაგვარ გამრავლებას; დააკვირდეს ყვავილის მტვერს; შეაგროვოს სხვადასხვა მცენარეთა თესლები, შეძლოს მათი სახელების დადგენა; შეძლოს მწერების სასიცოცხლო სქემის შედგენა; გაეცნოს თევზებისა და ბაყაყების სასიცოცხლო ციკლს; შეძლოს ფრინველთა სასიცოცხ-ლო ციკლის სქემის შედგენა; გაეცნოს ძუძუმწოვრების გამრავლებას; შეძლოს ცოცხალი ორგანიზმებისათვის დამახა-სიათებელი ნიშან-თვისებების განსაზღ-ვრა.
|
10 სთ.
|
ბუნ.IV.1.
|
05.03.2016-26.03.2016
|
|
|
|
|
16
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
მიღებული ცოდნის სისტემაში მოყვანა; ცოდნის გამოყენება; კვლევისა და სააზ-როვნო უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
1 სთ.
|
ბუნ.IV.1.
|
28.03.2016
|
|
|
|
|
17
|
VIII თავი. საარსებო გარემო
|
ისაუბროს განსხვავებულ საარსებო გა-რემოზე; შეძლოს განსხვავებულ საარსე-ბო გარემოში ბინადარი ცხოველების შე-დარება; დააკვირდეს და აღწეროს მცენა-რის ზოგიერთი გარეგნული ნიშანი, რომელიც ეხმარება მათ გარემოსთან შე-გუებაში; დააკვირდეს და აღწეროს ცხო-ველის ზოგიერთი გარეგნული ნიშანი; გაეცნოს ცხოველთა ქცევას; შეძლოს გან-მარტოს ცხოველთა ქცევის მნიშვნელო-ბა გარემოსთან შეგუებაში; გაეცნოს უდაბნოს ცხოვრებას; შეადაროს ადამიანებისა და ცხოველების ერთსა და იმავე ბუნებრივ პირობებთან შეგუების თავისებურებანი.
|
12 სთ.
|
ბუნ.IV.2.
|
31.03.2016-02.05.2016
|
|
|
|
|
18
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
შეძლოს ადამიანის საქმიანობაზე საარსებო გარემოს ზეგავლენის ამსახველი კოლაჟების ან ჩანახატის წარდგენა; მიღებული ცოდნის სისტემაში მოყვანა; ცოდნის გამოყენება; კვლევისა და სააზროვნო უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
2 სთ.
|
ბუნ.IV.2.
|
05.05.2014-07.05.2014
|
|
|
|
|
19
|
IX თავი. ადამიანი და გარემო
|
შეძლოს ადამიანისა და გარემოს ურთი-ერთდამოკიდებულების აღწერა; შეძ-ლოს ჯანსაღი ცხოვრების წესის გაცნო-ბიერება; საზოგადოებრივ ადგილებში სწორი და უსაფრთხო ორიენტირება; გა-ეცნოს ზოგიერთი საკვები პროდუქტის სამშობლოს; შეძლოს ჯანსაღი კვების-თვის საჭირო საკვები პროდუქტების შერჩევა; ისაუბროს საკვები პროდუქ-ტების შენახვის წესებზე.
|
10 სთ.
|
ბუნ.IV.9.10.11.
|
14.05.2016-06.06.2016
|
|
|
|
|
20
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
მიღებული ცოდნის სისტემაში მოყვანა; ცოდნის გამოყენება; კვლევისა და სააზ-როვნო უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
3 სთ.
|
ბუნ.IV.9.10.11.
|
09.06.2016-13.06.2016
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სსიპ ქალაქ თბილისის #85 საჯარო სკოლა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
თემატური კალენდარული სასწავლო გეგმა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
პედაგოგი:
|
ნინო ილურიძე
|
საგანი:
|
ქართული ენა
|
კლასი:
|
4(4) კლასი
|
|
|
|
1
|
სწავლების შინაარსი, თემა
|
სწავლების მიზანი
|
სასწავლო დროის მოცულობა
|
შესაბამისობა ესგ-ს შედეგებთან (მიუთითეთ ინდიკატორი)
|
ვადები
|
ანგარიში (ივსება თემის დასრულების შემდეგ)
|
|||
2
|
დიაგნოსტიკური გაკვეთილი
|
ზაფხულის შთაბეჭდილებები. შესწავლილი მასალის გამეორება.
|
1სთ.
|
ქართ.IV.1.4.5.6.12.
|
16.09.2013
|
|
|
|
|
3
|
„ჩემი სამშობლო“
|
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა თემაზე შექმნილი ტექსტების დამოუკიდებლად წაკითხვა; სხვადასხვა
სტრატეგიების გა-მოყენება კონკრეტული საკითხის დასა-მუშავებლად და ინფორმაციის მოსაპო-ვებლად;
სხვადასხვა სახის ტექსტების ადეკვატურად აღქმა და შინაარსის გად-მოცემა; კონკრეტულ
სამეტყველო სიტუ-აციაში შესაბამისი ენობრივ-გრამატუკუ-ლი საშუალებების გამოყენება;
მუსიკა-ლური ნაწარმოების მოსმენა და აღქმა; საკუთარი სამშობლოს უნიკალურობის აღქმა.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.1.4.5.6.12.
|
17.09.2013-18.09.2013
|
|
|
|
|
4
|
"საქართველოო ლამაზო"
|
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა თემაზე შექმნილი ლიტერატურული
ტექსტების წაკითხვა; ტექსტზე მუშაობის უნარის
გამოვლენა; ზეპირმეტყველებაში შესა-ბამისი
ინტონაციის გამოყენება; დასწავ-ლის პროცესის გააზრება; გრამატიკული და ორთოგრაფიული
თვალსაზრისით სწორი ფორმების გამოყენება; ინფორმა-ციის მოსაძიებლად კონკრეტული სტრა-ტეგიების
გამოყენება.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.6.12.
|
19.09.2015-20.09.2015
|
|
|
|
|
5
|
„ანას თუთის ხე“
|
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა ხასია-თის მცირე ზომის ტექსტის
შეთხზვა და თვითგამოხატვის სურვილის გამოვლე-ნა; კონკრეტული საკითხის დასამუშავე-ბლად
და ინფორმაციის მოსაძიებლად სხვადასხვა სტრატეგიების გამოყენება; ჯგუფურ მუშაობაში
ჩართვა და ჟგუფუ-რი ნამუშევრის პრეზენტაცია.
|
1სთ.
|
ქართ.IV.5.10.12.
|
23.09.2015
|
|
|
|
|
6
|
„დედაენა“
|
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა თემაზე შექმნილი ლიტერატურული
ტექსტების წაკითხვა; წაკითხული ტექსტის მიმართ
საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატ-ვა, ესთეტიკური და ეთიკური შეფასება; კონკრეტულ
სამეტყველო სიტუაციაში შესაბამისი ენიბრივ-გრამატიკული სა-შუალებების გამოყენება;
სხვადასხვა ხა-სიათის მცირე ზომის ტექსტის შეთხზვა, თვითგამოხატვის სურვილის გამოვლენა.
|
1სთ.
|
ქართ.IV.1.4.6.12.
|
24.09.2015
|
|
|
|
|
7
|
"იაკობ გოგებაშვილი"
|
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა
თემაზე შექმნილი ლიტერატურული ტექსტის წაკითხვა;
სპეციალური საკომუნიკაციო ტექსტის დაწერა; ინფორმაციის მოსაძი-ებლად და კონკრეტული
საკითხის დასა-მუშავებლად სხვადასხვა სტრატეგიების გამოყენება.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.5.6.10.
|
25.09.2015-26.09.2015
|
|
|
|
|
8
|
„ოცნება“
|
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა თემაზე შექმნილი ლიტერატურული
ტექსტების დამოუკიდებლად წაკითხვა; შესაბამისი ენობრივ-გრამატიკული საშუალებების
საშუალებების გამოყენება; მარტივი ტექსტის ენობრივ-გრამატიკული ნიშნე-ბის ამოცნობა;
წინადადების აგებისას სწორი გრამატიკული და ორთოგრაფიუ-ლი ფორმების გამოყენება.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.4.6.7.12.
|
27.09.2015-30.09.2015
|
|
|
|
|
9
|
„ბედნიერება“
|
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა თემაზე შექმნილი ლიტერატურული
ტექსტების წაკითხვა; სხვადასხვა სახის ტექსტების ადეკვატურად აღქმა და მათი შინაარსის
გადმოცემა; საკუთარი დამოკიდებულე-ბის გამოხატვა ნაწარმოების მიმართ; არ-სებითი სახელის
ჯგუფების (სულიერი, უსულო, ვინ---რა) გამოცნობა; ვინ და რა ჯგუფის სახელებისათვის
შესაბამისი კითხვის დასმა.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.1.2.6.12.
|
01.10.2015-02.10.2015
|
|
|
|
|
10
|
„ნუშის ხე“
|
მოსწავლემ შეძლოს დამოუკიდებლად მხატვრული ტექსტის წაკითხვა; საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა მხატვრული ნაწარმოების მი-მართ; ლექსიკური და მხატვრული ნიუ-ანსების გაცნობიერება; ჯგუფთან ერ-თად მცირე ზომის მხატვრული ტექსტის შედგენა.
|
1სთ.
|
ქართ.IV.2.6.11.
|
03.10.2015
|
|
|
|
|
11
|
„ტყეში“
|
მოსწავლემ შეძლოს ტექსტის ადეკვატუ-რად აღქმა და მისი შინაარსის გადმოცე-მა; სხვადასხვა ტიპის ტექსტის დამოუ-კიდებლად წაკითხვა; ენობრივ-გრამატი-კული საშუალებების გამოყენება წინა-დადების აგებისას; ტექსტის მოკლე ში-ნაარსის დაწერა.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.1.6.12.13.
|
04.10.2015-07.10.2015
|
|
|
|
|
12
|
„შემოდგომა“
|
მოსწავლემ შეძლოს აღწერითი ლიტერა-ტურული ტექსტის დამოუკიდებლად წა-კითხვა; შესწავლილი ტექსტის გათვა-ლისწინებით ანალოგიური აღწერითი ტექსტის დაწერა; წინადადებაში სწორი გრამატიკულ-ორთოგრაფიული ფორმე-ბის გამოყენება.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.1.6.12.13.
|
08.10.2015-09.10.2015
|
|
|
|
|
13
|
„მზე“
|
მოსწავლემ შეძლოს გრამატიკული მოვლენის გაგება; ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.4.
|
10.10.2015-11.10.2015
|
|
|
|
|
14
|
„ვაშლის ხე და ბიჭი“
|
მოსწავლემ შეძლოს მხატვრული ნაწარ-მოების წაკითხვა; ტექსტის ადეკვატუ-რად აღქმა და მისი შინაარსის გადმოცე-მა; მხატვრული ნაწარმოების მიმართ სა-კუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა; შესწავლილი ტექსტის მიხედვით თემის დაწერა.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.1.3.6.13.
|
15.10.2015-16.10.2015
|
|
|
|
|
15
|
„ნისლები“
|
მოსწავლემ შეძლოს მხატვრული ტექს-ტის დამოუკიდებლად წაკითხვა; ესთე-ტიკური დამოკიდებულების გამოვლენა; გაპიროვნების არსის გაცნობიერება.
|
1სთ.
|
ქართ.IV.6.
|
17.10.2015
|
|
|
|
|
16
|
„ირმისა“
|
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა თემაზე შექმნილი ლიტერატურული ტექსტების დამოუკიდებლად წაკითხვა; სხვადასხვა სახის ტექსტების ადეკვატურად აღქმა და მისი შინაარსის გადმოცემა; ტექსტის ენობრივ-გრამატიკული ნიშნების ამოც-ნობა; შესწავლილი ტექსტის შინაარსის დაწერა; ენობრივი გამოცდილების გამო-ყენება; საკომუნიკაციო ამოცანის განსა-ზღვრა და სამეტყველო ქცევის შესაბამი-სად წარმართვა; სხვადასხვა ხასიათის მცირე ზომის ტექსტის შეთხზვა და თვი-თგამოხატვის სურვილის გამოვლენა.
|
6სთ.
|
ქართ.IV.1.3.6.7.11.13.
|
18.10.2015-25.10.2015
|
|
|
|
|
17
|
„ბალახი“
|
მოსწავლემ შეძლოს მხატვრული ტექს-ტის წაკითხვა; ხატოვანი გამოთქმების დაფიქსირება; ერთ სემანტიკურ ველში სიტყვების გაერთიანება.
|
1სთ.
|
ქართ.IV.4.6.7.
|
28.10.2015
|
|
|
|
|
18
|
„ჩვენი ხევი“
|
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა თემაზე შექმნილი ტექსტების დამოუკიდებლად წაკითხვა; სპეციფიკური საკომუნიკაციო ტექსტის დაწერა; შესწავლილი ტექსტის შინაარსის დაწერა; ტექსტის ადეკვატუ-რად აღქმა და მისი შინაარსის გადმოცე-მა; საკუთარი დამოკიდებულების გამო-ხატვა ნაწარმოების მიმართ; ეკოლოგიუ-რი პრობლემების აღქმა.
|
3სთ.
|
ქართ.IV.1.2.6.10.13.
|
29.10.2015-31.10.2015
|
|
|
|
|
19
|
„ბებრისციხესთან“
|
მოსწავლემ შეძლოს ლიტერატურული ტექსტის (ლექსის) დამოუკიდებლად წა-კითხვა და გაგება; სხვადასხვა ტიპის ტექსტების განსხვავება წაკითხული ტექსტის მიმართ; გრამატიკული ფორმე-ბის და პუნქტუაციის სწორად გამოყენე-ბა; ენობრივი საშუალებების სწორად გა-მოყენება კონკრეტულ სიტუაციაში.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.1.2.4.6.7.8.11.
|
01.11.2015-04.11.2015
|
|
|
|
|
20
|
„კავთისხეველი მეურმეები“
|
მოსწავლემ შეძლოს ტექსტის ადეკვატუ-რად აღქმა და მისი შინაარსის გადმოცე-მა; ნაწარმოების მიმართ თავისი ეთიკუ-რი დამოკიდებულების გამოხატვა; ენობ-რივ-გრამატიკული საშუალებების სწო-რად გამოყენება შესაბამის სამეტყველო სიტუაციაში; საინფორმაციო ტექსტების წაკითხვა და გაგება; მოცემული მასა-ლის გათვალისწინებით საინფორმაციო ტექსტის შედგენა; მსჯელობა გარკვეუ-ლი ტიპის სიმბოლიკაზე.
|
3სთ.
|
ქართ.IV.1.2.4.6.8.10.12.
|
05.11.2015-07.11.2015
|
|
|
|
|
21
|
„უცხო მოყმე“
|
მოსწავლემ შეძლოს რუსთაველის ტექს-ტის შესაბამისი ინტონაციით წაკითხვა; მარცვალთა რაოდენობის და რითმის დაფიქსირება.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.6.
|
08.11.2015-11.11.2015
|
|
|
|
|
22
|
„ჩემი რუსთაველი“
|
მოსწავლემ შეძლოს ტექსტის დამოუკი-დებლად წაკითხვა და გაგება; საკუთარი გამოცდილების გადმოცემა წერილობით; სათანადო ენობრივ-გრამატიკული ცოდ-ნის ადეკვატურად გამოყენება პრაქტი-კულ აქტივობებში.
|
3სთ.
|
ქართ.IV.6.7.11.12.
|
12.11.2015-14.11.2015
|
|
|
|
|
23
|
„წარწერა ქართველ მწერალთა სურათებზე“
|
მოსწავლემ შეძლოს ტექსტის წაკითხვა და ადეკვატურად აღქმა; ქართველი მწერლების შესახებ უკვე ცნობილი ინ-ფორმაციის გადმოცემა; ქართველი მწერ-ლების შესახებ ინფორმაციის მოძიება.
|
3სთ.
|
ქართ.IV.5.6.
|
15.11.2015-19.11.2015
|
|
|
|
|
24
|
„გამოცდის შემდეგ“
|
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა სახის ტექსტების ადეკვატურად აღქმა და მისი შინაარსის გადმოცემა; მხატვრული ნაწა-რმოების მიმართ საკუთარი დამოკიდე-ბულების გამოხატვა; სხვადასხვა თემაზე შექმნილი ლიტერატურული ტექსტის წაკითხვა; წერისას ენობრივ- გრამატიკული სწორი ფორმებისა და პუნქტუაციის გამოყენება.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.1.2.4.6.7.8.
|
20.11.2015-21.11.2015
|
|
|
|
|
25
|
„ნანა“
|
მოსწავლემ შეძლოს დამოუკიდებლად სპეციფიკური პოეტური ტექსტის წაკითხვა; ინფორმაციის მოსაძიებლად კონკრეტული სტრატეგიების გამოყენება.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.5.6.
|
22.11.2015-25.11.2015
|
|
|
|
|
26
|
„ინტერვიუ აკაკი წერეთელთან“
|
მოსწავლემ შეძლოს ინტერვიუს ტიპის ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვა და გაგება; სპეციფიკური ტექსტის ფორმის დადგენა; ინტერვიუს ფორმის დამოუკი-დებლად გამოყენება წერილობით მეტ-ყველებაში; მართლწერის საკითხების დაცვა ინტერვიუს ფორმის გამოყენებისას.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.4.6.7.8.11.12.
|
26.11.2015-27.11.2015
|
|
|
|
|
27
|
„ვინ დათვალოს“
|
მოსწავლემ შეძლოს ტექსტის წაკითხვა და გაგება; მის ენობრივ-მხატვრულ სტრუქტურაზე ყურადღების გამახვი-ლება; სიმბოლიკის გაგება; ენობრივი მა-სალის შესწავლა და პრაქტიკულად გა-მოყენება; მოცემული გეგმის დახმარე-ბით თხზულების დაწერა.
|
1სთ.
|
ქართ.IV.4.6.13.
|
28.11.2015
|
|
|
|
|
28
|
„ძმანი ხერხეულიძენი“
|
მოსწავლემ შეძლოს ისტორიული მოთხ-რობის წაკითხვა და გაგება; ტექსტისათ-ვის კითხვების შედგენა; ისტორიული მოთხრობისა და ავტორისეული ლირი-კის ნიმუშის დაკავშირება საერთო თე-მითა და იდეით; ანალოგიურ ტექსტზე დამოუკიდებლად მუშაობა.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.1.2.4.6.
|
29.11.2015-02.12.2015
|
|
|
|
|
29
|
„ამაგის დაფასება“
|
მოსწავლემ შეძლოს ტექსტის ადეკვატუ-რად აღქმა და მისი შინაარსის გადმოცე-მა; ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვა; ენობრივ- გრამატიკული საშუალებების გამოყენება; ტექსტის ენობრივ-გრამატი-კული ნიშნების ამოცნობა; წინადადების აგებისას გრამატიკულად სწორი ფორმე-ბის გამოყენება.
|
1სთ.
|
ქართ.IV.1.4.6.7.13.
|
03.12.2015
|
|
|
|
|
30
|
„ძველი ადათი“
|
მოსწავლემ შეძლოს საინფორმაციო საც-ნობარი ტექსტების გაგება; წაკითხული ტექსტების ერთმანეთთან დაკავშირება.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.6.
|
04.12.2015-05.12.2015
|
|
|
|
|
31
|
„ყველას! ყველას! ყველას!“
|
მოსწავლემ შეძლოს პოეტური ტექსტის წაკითხვა და მისი იდეის დაფიქსირება; ტექსტის იდეის დაკავშირება ანდაზებ-თან.
|
1სთ.
|
ქართ.IV.6.
|
06.12.2015
|
|
|
|
|
32
|
„სათაგური“
|
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა ტიპის ტექსტის (ამ შემთხვევაში---ვრცელი მოთხრობის), დამოუკიდებლად წაკითხვა; საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა წაკითხული ტექსტის მი-მართ, მისი ეთიკური შეფასება; მარტივი ტექსტის ენობრივ-გრამატიკული ნიშნე-ბის ამოცნობა; წერის საწყისი სტრატეგი-ების გამოყენება; საკუთარი დამოკიდე-ბულების გამოხატვა ნაწარმოების მიმართ; კონკრეტულ სამეტყველო სი-ტუაციაში ენობრივ-გრამატიკული საშუ-ალებების გამოყენება.
|
7სთ.
|
ქართ.IV.2.6.7.8.12.13.
|
09.12.2015-17.12.2015
|
|
|
|
|
33
|
„დამილოცეთ ძმებო“
|
პოეტური ტექსტის დამოუკიდებლად წა-კითხვა და გაგება; ლექსის ფორმასა და მის ენობრივ თავისებურებებზე დაკვირ-ვება.
|
1სთ.
|
ქართ.IV.2.6.7.
|
18.12.2015
|
|
|
|
|
34
|
„ზამთრის ზღაპარი“
|
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა თემაზე შექმნილი ლიტერატურული ტექსტების წაკითხვა; საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა წაკითხული ტექსტის მი-მართ, აგრეთვე ესთეტიკური და ეთიკუ-რი შეფასება; მარტივი ენობრივ-გრამა-ტიკული ნიშნების ამოცნობა; სხვადასხ-ვა ხასიათის მცირე ზომის ტექსტის შეთ-ხზვა; შესწავლილი ტექსტის შინაარსის დაწერა; წერის საწყისი სტრატეგიების გამოყენება; წინადადების აგებისას სწო-რი ორთოგრაფიული ფორმების გამოყე-ნება და პუნქტუაციის წესების დაცვა; ტექსტის შინაარსის ადეკვატურად აღქმა და გადმოცემა; საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა მხატვრული ნაწარმოების მიმართ; ენობრივ-გრამატიკული საშუალებების გამოყენება მეტყველებაში.
|
6სთ.
|
ქართ.IV.3.4.5.6.7.8.9.10.11.13.
|
19.12.2015-22.01.2016
|
|
|
|
|
35
|
„მელია და ტყუილი“
|
მოსწავლემ შეძლოს მხატვრული ტექს-ტის დამოუკიდებლად წაკითხვა და მას-ში გამოყენებული მხატვრული ხერხის გააზრება; ტექსტის თემის გააზრება; ტექსტის ენობრივი თავისებურებების გაგება; მცირე ზომის მხატვრული ტექს-ტის შედგენა; აზრისა და ინფორმაციის დაკავშირება საკუთარ გამოცდილებას-თან; მსჯელობა მოხმობილი სახვითი ხელოვნების ნიმუშზე.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.2.4.6.7.11.13.
|
19.12.2016-22.01.2016
|
|
|
|
|
36
|
„ანდაზეთი“
|
მოსწავლემ შეძლოს სპეციფიკური ტექს-ტის წაკითხვა და გაგება; ტექსტის თემის გაგება; ტექსტის ენობრივი თავისებურე-ბის გაგება; მიღებული გამოცდილების პრაქტიკულად გამოყენება; ჯგუფურ აქტივობაში ჩართვა; ნაწარმოების შესწავლით მიღებული ლიტერატურუ-ლი და ენობრივი გამოცდილების გააქ-ტიურება წერით ამოცანებში.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.1.2.6.7.12.
|
27.01.2016-28.01.2016
|
|
|
|
|
37
|
„მოლოდინი“
|
მოსწავლემ შეძლოს მხატვრული ტექს-ტის წაკითხვა და გაგება; დამოუკიდებე-ლი წერითი სამუშაოს შესრულება.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.6.7.
|
27.01.2016-28.01.2016
|
|
|
|
|
38
|
„მაგდანას ლურჯა“ 1თავი
|
მოსწავლემ შეძლოს აღწერითი ტექსტის გაგება; მისი დასტრუქტურება; 1თავის თემის განსაზღვრა; პერსონაჟის მდგო-მარეობის შეფასება; მეორეხარისხოვანი პერსონაჟების გამოყოფა; ტექსტის შინა-არსის გადმოცემა.
|
12სთ. (2სთ.)
|
ქართ.IV.1.6.
|
31.01.2016-03.02.2016
|
|
|
|
|
39
|
„მაგდანას ლურჯა“ 2თავი
|
მოსწავლემ შეძლოს ლიტერატურული ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვა და გაგება; კომპოზიციური აღნაგობის აღქმა; სიუჟეტის წარმოსახვით გავრცობა; ილუსტრაციის მისადაგება სიუჟეტთან; ტექსტის ენობრივ-ლექსიკური დამუშა-ვება; ტექსტის შინაარსის გადმოცემა.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.1.2.6.7.13.
|
04.01.2016-05.02.2016
|
|
|
|
|
40
|
„მაგდანას ლურჯა“ 3თავი
|
მოსწავლემ შეძლოს ლიტერატურული ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვა და გაგება; ტექსტის ენობრივი თავისებუ-რებების დაფიქსირება; ტექსტზე მუშაო-ბა შესაბამისი ამოცანის გათვალისწინე-ბით; ტექსტის შინაარსის თხრობა; ეპი-ზოდის შინაარსის დაწერა.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.1.4.6.7.
|
06.01.2016-07.02.2016
|
|
|
|
|
41
|
„მაგდანას ლურჯა“ 4თავი
|
მოსწავლემ შეძლოს ლიტერატურული ტექსტის დამუშავება; აღწერითი ტექს-ტის გამოყოფა მოქმედების განვითარე-ბისა და დიალოგისაგან; ტექსტის შინა-არსის თხრობა; ენობრივი გამოცდილე-ბისა და ცოდნის გააქტიურება პრაქტი-კულ ამოცანებში.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.1.4.6.7.12.
|
10.01.2016-11.02.2016
|
|
|
|
|
42
|
„მაგდანას ლურჯა“ 5თავი
|
მოსწავლემ შეძლოს ლიტერატურული ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვა და გაგება; ენობრივი გამოცდილების პრაქ-ტიკაში გამოყენება; საკუთარი დამოკი-დებულებისა და ემოციების გამოხატვა; მართლწერის საკითხებზე ყურადღების გამახვილება და მისი პრაქტიკულად გა-მოყენება; ტექსტის თხრობა.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.1.4.6.7.12.
|
12.01.2016-13.02.2016
|
|
|
|
|
43
|
„მაგდანას ლურჯა“ 6თავი
|
მოსწავლემ შეძლოს ლიტერატურული ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვა და გაგება; ტექსტის განწყობის დაფიქსირე-ბა; მსჯელობა მომხდარ ფაქტზე; ლექსი-კურ და ენობრივ მასალაზე დაკვირვება; ტექსტის თხრობა.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.1.2.4.6.7.13.14.
|
14.01.2016-17.02.2016
|
|
|
|
|
44
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
მოსწავლემ შეძლოს ტექსტის გამთლია-ნება, მთლიანი სიუჟეტური ხაზის გააზ-რება; საკუთარი დამოკიდებულების გა-მოხატვა ნაწარმოების მიმართ.
|
1სთ.
|
ქართ.IV.1.2.6.8.13.
|
18.02.2016
|
|
|
|
|
45
|
„დაუვიწყარი დღეები“
|
მოსწავლემ შეძლოს მოგონებების ტიპის ტექსტის წაკითხვა და გაგება; ტექსტის სტრუქტურის დაფიქსირება; საინფორმა-ციო ტექსტის დამუშავება.
|
1სთ.
|
ქართ.IV.2.5.6.12.13.
|
19.02.2016
|
|
|
|
|
46
|
„კატო“
|
მოსწავლემ შეძლოს ლიტერატურული ტექსტის წაკითხვა და გაგება; პერსონა-ჟის ხასიათზე დაკვირვება; საკუთარი გა-მოცდილებისა და წარმოსახვის გააქტი-ურება; ენობრივ საკითხებზე დაკვირვე-ბა და მისი პრაქტიკაში გააქტიურება; პერსონაჟის დახასიათების დაწერა; ტექსტის თხრობა.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.6.7.12.13.
|
20.02.2016-21.02.2016
|
|
|
|
|
47
|
„იაო, ჩემო იაო“
|
მოსწავლემ შეძლოს ლექსის თემის ამოცნობა; სიტყვების გადატანითი მნიშ-ვნელობით გაგება; საუბარი საკუთარ გა-მოცდილებაზე; საკუთარი გამოცდილე-ბის წერაში გადატანა; ლექსის დასწავლა და
შესაბამისი ინტონაციით წაკითხვა; ენობრივი ცოდნის გააქტიურება.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.6.7.10.
|
24.02.2016-25.02.2016
|
|
|
|
|
48
|
„ბიბო“
|
მოსწავლემ შეძლოს მხატვრული ტექს-ტის წაკითხვა და გაგება; ტექსტის დას-ტრუქტურება; ტექსტის ენობრივ მასა-ლაზე დაკვირვება; საკუთარ გამოცდი-ლებაზე ნასწავლი მასალის გადატანა; თავისუფალ თემაზე საუბარი და მისი წერილობით გადმოცემა; ნაწერის შეფა-სება და გასწორება.
|
4სთ.
|
ქართ.IV.2.4.6.7.8.10.12.13.
|
26.02.2016-04.03.2016
|
|
|
|
|
49
|
„ის კი არ არის ბიჭობა“
|
მოსწავლემ შეძლოს მხატვრული ტექს-ტის წაკითხვა და გაგება; ტექსტის დე-დააზრის გაგება; საუბარი საკუთარ გა-მოცდილებაზე; თვითშეფასების და სხვათა შეფასების უნარის განვითარება; საკუთარი მოსაზრების წერილობით გადმოცემა.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.2.6.8.
|
05.02.2016-06.03.2016
|
|
|
|
|
50
|
„თევზაობა“
|
მოსწავლემ შეძლოს ტექსტის წაკითხვა და გაგება, მასში მიზეზშედეგობრივი კავშირების დანახვა; პერსონაჟთა საქცი-ელის შეფასება; წარმოსახვის გააქტიუ-რება; ტექსტში ენობრივ მასალაზე ყუ-რადღების გამახვილება; ენობრივი ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება; ტექს-ტის დედააზრის, მისი მოქალაქეობრივი პათოსის დაფიქსირება; სამოქალაქო კულტურის მნიშვნელობის დაფიქსირე-ბა; საინფორმაციო ტექსტის დამუშავება; დააკავშიროს ეს საინფორმაციო ტექსტი შესწავლილ ნაწარმოებთან და ცხოვრებისეულ მაგალითებთან.
|
5სთ.
|
ქართ.IV.1.2.4.6.7.8.13.
|
07.02.2016-14.03.2016
|
|
|
|
|
51
|
„მართლმსაჯულების ზარი“
|
მოსწავლემ შეძლოს იგავური ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვა და გაგება; მსჯელობა ნაწარმოებში ასახულ ფაქ-ტებზე; ნაწარმოების დედააზრის გაგება; ენობრივი ცოდნის გააქტიურება; საინფორმაციო ტექსტის დაკავშირება ლიტერატურულ ტექსტთან; საკუთარი ვერსიისა და ტექსტში მოცემული მასალის შედარება; წარმოსახვითი უნარის გააქტიურება; დამოუკიდებელი წერითი აქტივობის გამოვლენა; ტექსტის თხრობა შინაარსის თანმიმდევრობის დაცვით.
|
4სთ.
|
ქართ.IV.1.2.4.6.7.8.10.13.
|
17.02.2016-20.03.2016
|
|
|
|
|
52
|
„ორი გზა“
|
მოსწავლემ შეძლოს იგავური ტექსტის გაგება; ტექსტის ენობრივი მხარის გააზრება; ენობრივი მასალის ათვისება და პრაქტიკულად გამოყენება; მართლ-წერის საკითხებზე ყურადღების გამახ-ვილება და მისი გამოყენება პრაქტიკულ სავარჯიშოებში.
|
1სთ.
|
ქართ.IV.6.8.13
|
21.03.2016
|
|
|
|
|
53
|
„მოძღვარი“
|
მოსწავლემ შეძლოს წაკითხული ტექს-ტის თემისა და იდეის განსაზღვრა; პერსონაჟის დახასიათება; ერთი ტექს-ტის დაკავშირება მეორესთან მსგავსი თემითა და იდეით; ტექსტის თხრობა; ლექსიკური სამუშაოს შესრულება; მართლწერაზე ყურადღების გამახვილება.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.6.8.13
|
24.03.2016-25.03.2016
|
|
|
|
|
54
|
„ბაბუაჩემი“
|
მოსწავლემ შეძლოს პოეტური ტექსტის ადეკვატურად აღქმა; მარტივი ტექსტის ენობრივ-გრამატიკული ნიშნების ამოც-ნობა; მცირე ზომის ტექსტის შეთხზვა; თვითგამოხატვის სურვილის გამოვლენა.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.6.8.11.13
|
26.03.2016-27.03.2016
|
|
|
|
|
55
|
„ამბავი ბაბუას ძველი წიგნიდან“
|
მოსწავლემ შეძლოს რთული კომპოზი-ციის მქონე ტექსტის ადეკვატურად აღქმა და შინაარსის გადმოცემა; საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა მხატვრული ნაწარმოების მიმართ; მარტივი ტექსტის ენობრივ-გრამატიკული ნიშნების ამოცნობა.
|
5სთ.
|
ქართ.IV.2.3.6.8.
|
28.03.2016-03.04.2016
|
|
|
|
|
56
|
„შავ კორტოხზე შავი მუხა“
|
მოსწავლემ შეძლოს გარკვეული ენობრივ-გრამატიკული საშუალებების კონკრეტულ სამეტყველო სიტუაციაში გამოყენება; წაკითხული ტექსტის მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა; ესთეტიკური შეფასების სურვილის გამოვლენა; მარტივი ტექსტის არსებითი ენობრივ-გრამატი-კული ნიშნების ამოცნობა; წინადადების აგებისას გრამატიკული და ორთოგრა-ფიული თვალსაზრისით სწორი ფორმების გამოყენება.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.1.6.7.
|
07.04.2016-08.04.2016
|
|
|
|
|
57
|
„როცა ატყუებენ და ტყუვდებიან“
|
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა თემაზე შექმნილი ლიტერატურული ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვა; საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა წაკითხული ტექსტის მიმართ.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.6.8.
|
10.04.2016-11.04.2016
|
|
|
|
|
58
|
„ფეფოს დაბრუნება“
|
მოსწავლემ შეძლოს მხატვრული ტექს-ტის ადეკვატურად აღქმა და მისი შინა-არსის გადმოცემა; საკუთარი დამოკი-დებულების გამოხატვა ნაწარმოების მიმართ; შესაბამისი ენობრივი საშუა-ლებების გამოყენება კონკრეტულ სამეტყველო სიტუაციაში; ლიტერატუ-რული ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვა; მარტივი ტექსტის არსებითი ენობრივ-გრამატიკული ნიშნების ამოც-ნობა; სხვადასხვა ხასიათის მცირე ზომის ტექსტების შედგენა, თვითგამო-ხატვის სურვილის გამოვლენა; წერის საწყისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
4სთ.
|
ქართ.IV.1.2.4.6.7.10.11.12.
|
14.04.2016-23.04.2016
|
|
|
|
|
59
|
„ახალი საქართველო“
|
მოსწავლემ შეძლოს წაკითხული ტექს-ტის მიმართ საკუთარი დამოკიდებულე-ბის გამოხატვა; ტექსტის მხატვრული სახეების გაგება; სტროფისა და ტაეპის, როგორც ლექსის სტრუქტურული ელე-მენტების შესწავლა; ტექსტის ენობრივ-გრამატიკული ნიშნების ამოცნობა; ლექსის ესთეტიკურ და ემოციურ მხა-რეებზე საუბარი; პოეტურ ტექსტში მხატვრული ადგილების მოძებნა და ახსნა; ლექსში ენობრივ-ლინგვისტური ფორმების მოძებნა; ლექსში სტროფებისა და ტაეპების რაოდენობის განსაზღვრა.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.2.6.11.
|
24.04.2016-25.04.2016
|
|
|
|
|
60
|
„ბოხვერა“
|
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა სახის ტექსტის გადმოცემა, მათი შინაარსის ადეკვატურად აღქმა; საკუთარი დამო-კიდებულების გამოხატვა მხატვრული ტექსტის მიმართ; სხვადასხვა თემაზე შექმნილი ლიტერატურული ტექსტების დამოუკიდებლად წაკითხვა; საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა წაკით-ხული ტექსტის მიმართ; ესთეტიკური და ეთიკური შეფასების სურვილის გამოვლენა; წერის საწყისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
3სთ.
|
ქართ.IV.6.8.11.13
|
28.04.2016-30.04.2016
|
|
|
|
|
61
|
„სანდრო კანდელაკის ჩექმა“
|
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა თემაზე შექმნილი ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვა; ენობრივ-გრამატიკული ნიშ-ნების ამოცნობა; ინფორმაციის მოსაძი-ებლად და კონკრეტული საკითხის დასამუშავებლად სხვადასხვა სტრატეგიების გამოყენება.
|
4სთ.
|
ქართ.IV.5.6.7.9.
|
01.05.2016-05.05.2016
|
|
|
|
|
62
|
„ოლიმპიური თამაშების ისტორიიდან“
|
მოსწავლემ შეძლოს საინფორმაციო ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვა; ჯგუფურ მუშაობაში ჩართვა და თემის გათვალისწინებით თვითგამოხატვის სურვილის გამომჟღავნება; ახალი ლექ-სიკური ერთეულების ამოცნობა.
|
1სთ.
|
ქართ.IV.6.8.9.
|
07.05.2016
|
|
|
|
|
63
|
„ქართული ენა“
|
მოსწავლემ შეძლოს ლირიკულ ტექსტში სპეციფიკური მხატვრული სახეების ამოცნობა და გაგება; მარტივი ტექსტის შედგენა ენობრივი ამოცანის გათვალისწინებით.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.6.8.
|
08.05.2016-13.05.2016
|
|
|
|
|
64
|
„მირიან მეფის ნადირობა“
|
მოსწავლემ შეძლოს ისტორიული თემა-ტიკის ტექსტის დამოუკიდებლად წაკი-თხვა; ტექსტის შინაარსის გადმოცემა; ლექსიკურ ერთეულებზე დაკვირვება.
|
3სთ.
|
ქართ.IV.2.6.12.
|
14.05.2016-16.05.2016
|
|
|
|
|
65
|
„ანგელოზის წირვა დგება“
|
მოსწავლემ შეძლოს ლირიკული ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვა; ინფორმაციის მოსაძიებლად და კონკრეტული საკითხის დასამუშავებ-ლად შესაბამისი სტრატეგიის გამოყენება.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.5.6.11.
|
19.05.2016-20.05.2016
|
|
|
|
|
66
|
„თავდადებული მღვდელი თევდორე“
|
მოსწავლემ შეძლოს ისტორიული შინა-არსის ტექსტის წაკითხვა; ტექსტის ადეკვატურად აღქმა და შინაარსის გად-მოცემა; ენობრივ-გრამატიკული ნიშნე-ბის ამოცნობა მარტივ ტექსტში; საკუ-თარი დამოკიდებულების გამოხატვა ნაწარმოების მიმართ.
|
3სთ.
|
ქართ.IV.1.2.6.7.
|
22.05.2016-27.05.2016
|
|
|
|
|
67
|
„ადამიანი“
|
მოსწავლემ შეძლოს ზნეობრივი შინაარ-სის ლირიკული ტექსტის წაკითხვა; სა-კუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა ნაწარმოების მიმართ; მცირე ზომის სხვადასხვა ხასიათის ტექსტის შედგენა და თვითგამოხატვის სურვილის გამოვლენა.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.3.6.9.
|
28.05.2016-29.05.2016
|
|
|
|
|
68
|
„წითელი ბუშტი“
|
მოსწავლემ შეძლოს მხატვრული ნაწარ-მოების დამოუკედებლად წაკითხვა; მხატვრული ნაწარმოების შინაარსის გადმოცემა; საკუთარი დამოკიდებუ-ლების გამოხატვა; მოკლე თემის შეთხ-ზვა და თვითგამოხატვის სურვილის გამოვლენა.
|
6სთ.
|
ქართ.IV.1.2.6.7.
|
30.05.2016-06.06.2016
|
|
|
|
|
69
|
„ვინ მღერის ნეტავ“
|
მოსწავლემ შეძლოს პოეტური ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვა; საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა; ენობრივ- გრამატიკული ნიშნების ამოც-ნობა მარტივ წინადადებებში.
|
2სთ.
|
ქართ.IV.3.6.8.
|
09.06.2016-10.06.2016
|
|
|
|
|
70
|
„არდადეგები“
|
მოსწავლემ შეძლოს სპეციფიკური მხატ-ვრული ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვა; ტექსტის შინაარსის გადმო-ცემა; საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა; საკომუნიკაციო ამოცანის განსაზღვრა და შესაბამისად, სამეტყვე-ლო აქტივობის წარმართვა; სხვადასხვა ხასიათის მცირე ზომის ტექსტის შეთხზვა, თვითგამოხატვის სურვილის გამოვლენა; მარტივი ტექსტის ენობრივ-გრამატიკული ნიშნების ამოცნობა.
|
3სთ.
|
ქართ.IV.1.2.6.7.10.11.13.
|
11.06.2016-13.06.2016
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სსიპ ქალაქ თბილისის #85 საჯარო სკოლა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
თემატური კალენდარული სასწავლო გეგმა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
პედაგოგი:
|
ნინო ილურიძე
|
საგანი:
|
უსაფრთხოება
|
კლასი:
|
4(4) კლასი
|
|
|
|
1
|
სწავლების შინაარსი, თემა
|
სწავლების მიზანი
|
სასწავლო დროის მოცულობა
|
შესაბამისობა ესგ-ს შედეგებთან (მიუთითეთ ინდიკატორი)
|
ვადები
|
ანგარიში (ივსება თემის დასრულების შემდეგ)
|
|||
2
|
დიაგნოსტიკური გაკვეთილი
|
წლის დასაწყისისთვის ცოდნის დონის გაგება
|
1სთ.
|
ს.თ.უ.IV.2.3.
|
|
|
|
|
|
3
|
ჩემი უსაფრთხოება
|
მოსწავლე გაეცნოს თეორიულ მასალას, განსაზღვროს საფრთხის შემცველი სიტუაციები, შეძლოს აღწეროს უჩვეულო ვითარებაში უსაფრთხო ქცევის წესები.
|
1სთ.
|
ს.თ.უ.IV.2.3.
|
|
|
|
|
|
4
|
კარგია ეზოში თამაში!
|
მოსწავლემ გაიაზროს რა არის საფრთხე და რატომ წამოიჭრება იგი.
|
1სთ.
|
ს.თ.უ.IV.3.
|
|
|
|
|
|
5
|
ხიფათი სახლშიც მოიძებნება!
|
მოსწავლემ შეძლოს სახლში სახიფათო სიტუაციის შემჩნევა, მიიღოს ცოდნა სახანძრო უსაფრთხოების შესახებ.
|
1სთ.
|
ს.თ.უ.IV.1.
|
|
|
|
|
|
6
|
გზაზე მოძრაობის ანა-ბანა
|
მოსწავლემ დაიმახსოვროს საგზაო მოძრაობის წესები, დააკვირდეს საგზაო მოძრაობას, გაიაზროს მოსალოდნელი საფრთხეები.
|
1სთ.
|
ს.თ.უ.IV.1.
|
|
|
|
|
|
7
|
ვიცნობ საგზაო ნიშნებს!
|
მოსწავლემ გაიღრმავოს ცოდნა საგზაო ნიშნების შესახებ. შეისწავლოს მათი დანიშნულება, განმასხვავებელი თავისებურებები.
|
1სთ.
|
ს.თ.უ.IV.1.2.
|
|
|
|
|
|
8
|
უსაფრთხო გზა სკოლისაკენ
|
მოსწავლემ შეისწავლოს დისციპლინირებული ქვეითისთვის აუცილებელი უნარები, კულტურული მგზავრის უნარები, გაიაზროს მომავალში მძღოლის პასუხისმგებლობის მნიშვნელობა.
|
1სთ.
|
ს.თ.უ.IV.1.
|
|
|
|
|
|
9
|
შეამოწმე შენი ცოდნა
|
მოსწავლემ გაიმეოროს განვლილი მასალა, ცოდნა მოიყვანოს სისტემაში.
|
1სთ.
|
ს.თ.უ.IV.2.3.
|
|
|
|
|
|
10
|
მოვემზადოთ სალაშქროდ!
|
მოსწავლემ შეძლოს გამოიყენოს ხალხმრავალ ადგილებსა და საველე პირობებში უსაფრთხოდ ქცევის წესები.
|
1სთ.
|
ს.თ.უ.IV.2.3.
|
|
|
|
|
|
11
|
ისევ ლაშქრობა!
|
მოსწავლემ შეისწავლოს უცხო გარემოში საყოფაცხოვრებო პირობების მოგვარება. გაიაზროს ბუნებისადმი მზრუნველი დამოკიდებულების მნიშვნელობა.
|
1სთ.
|
ს.თ.უ.IV.2.3.
|
|
|
|
|
|
12
|
ექსტრემალური სიტუაცია
|
მოსწავლემ შეისწავლოს ექსტრემალურ სიტუაციებში ქცევის წესები.
|
1სთ.
|
ს.თ.უ.IV.1.2.3.
|
|
|
|
|
|
13
|
ბედნიერი არდადაგები
|
მოსწავლემ შეძლოს გამოიყენოს ხალხმრავალ ადგილებსა და საველე პირობებში უსაფრთხოდ ქცევის წესები.
|
1სთ.
|
ს.თ.უ.IV.1.2.3.
|
|
|
|
|
|
14
|
შეამოწმე შენი ცოდნა
|
მოსწავლემ გაიმეოროს განვლილი მასალა, ცოდნა მოიყვანოს სისტემაში.
|
2სთ.
|
ს.თ.უ.IV.1.2.3.
|
|
|
|
|
|
15
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий